arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پهپاد شیائومی Fimi Mini ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد؛ رقیبی قدرتمند برای DJI

برند Fimi که عضوی از اکوسیستم شیائومی است، از پهپاد جدید، کوچک و خوش‌قیمت Mini ۳ رونمایی کرده که می‌تواند با محصولات DJI رقابت کند. گفته می‌شود که وزن این محصول با باتری کوچک خود کمتر از ۲۵۰ گرم است تا برای پرواز در بسیاری از کشور‌ها به مجوز نیازی نداشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیجیاتو: برند Fimi که عضوی از اکوسیستم شیائومی است، پهپاد کوچک و خوش‌قیمت Mini ۳ را معرفی کرده که با DJI رقابت خواهد کرد.

پهپاد شیائومی فیمی مینی ۳ از گیمبال سه‌محوره استفاده می‌کند تا حتی در باد شدید و حرکت‌های سریع تصویربرداری خوبی داشته باشد. این دستگاه از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی با اندازه ۱/۲ اینچی بهره می‌برد. یک تراشه پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز تعبیه شده تا کیفیت عکس‌ها را در شب افزایش دهد. میدان دید این دوربین ۷۹ درجه است.

پهپاد شیائومی Fimi Mini ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد؛ رقیبی قدرتمند برای DJI

با Xiaomi Fimi Mini ۳ می‌توان با وضوح ۸۰۰۰ در ۶۰۰۰ پیکسل یعنی معادل ۸K ویدیو‌های تایم‌لپس و با وضوح ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم ضبط کرد. این پهپاد با باتری استاندارد می‌تواند تا ۳۲ دقیقه پرواز کند و حداکثر سرعت آن به ۱۸ متر بر ثانیه می‌رسد.

پهپاد فیمی مینی ۳ از فناوری‌های موقعیت‌یابی جی‌پی‌اس، گلوناس، Galileo و Beidou برخوردار است تا بتواند به‌صورت مستقل به محل آغاز پرواز برگردد. قابلیت‌های گوناگون ردیابی سوژه نیز مثلاً برای دنبال‌کردن موج‌سواران یا دوچرخه‌سواران در دسترس قرار دارد. این پهپاد می‌تواند تا فاصله ۹ کیلومتری به اپراتور خود داده بفرستد.

پهپاد شیائومی Fimi Mini ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد؛ رقیبی قدرتمند برای DJI

باتری پهپاد Fimi Mini ۳ از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و سرعت شارژ آن ۲۷ وات است. در نتیجه، زمان زیادی طول نمی‌کشد که این باتری را شارژ کنید، اما به عدد دقیقی برای مدت شارژ نیز اشاره نشده است. این پهپاد می‌تواند با اپلیکیشن FIMI Navi Mini ارتباط برقرار کند، اما یک کنترلر پیشرفته‌تر هم دارد که ارتباط پایداری را با مینی ۳ فراهم می‌کند.

شیائومی فیمی Mini ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی درباره عرضه در بازار‌های جهانی در دسترس نیست.

نظرات بینندگان