arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱

قرائتی: حتی اگر بی حجابی حلال باشد ، جداسازی کلاس های دختران و پسران واجب است

اگر یک قاضی ادرار داشته باشد ، او نمی تواند حکم صحیحی بدهد و اسلام مخالف قضاوت او در آن لحظه است ، چرا که مغز او به درستی کار نمی کند. وی اضافه کرد: با این اوصاف، چگونه می توان یک پسر دانشجو را میان دو دختر در کلاس ها گذاشت؟ ایا او می تواند حواسش به درس باشد و درس بخواند؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام قرائتی که از او به عنوان یکی از حامیان تفکیک جنسیتی در دانشگاهها یاد می شود ، بار دیگر خواستار جداسازی کلاس های دختران و پسران در دانشگاه ها شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «انتخاب» Entekhab.ir ؛ حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد نماز جمعه گفت: اگر یک قاضی ادرار داشته باشد ، او نمی تواند حکم صحیحی بدهد و اسلام مخالف قضاوت او در آن لحظه است ، چرا که مغز او به درستی کار نمی کند.

وی اضافه کرد: با این اوصاف، چگونه می توان یک پسر دانشجو را میان دو دختر در کلاس ها گذاشت؟ ایا او می تواند حواسش به درس باشد و درس بخواند؟

فرائتی اضافه کرد: حتی اگر بی حجابی حلال باشد ، جداسازی کلاس های دختران و پسران واجب است.

قرائتی با تاکید بر جدایی دختران و پسران در محیط دانشگاهی راهکاری نیز برای این کار ارائه کرد: «به عنوان نمونه آقایان صبح‌ها و خانم‌ها بعدازظهرها سر کلاس درس حاضر شوند.»

وی با تذکر این مورد که هیچ دانشجوی دختری نباید با لباس مشکی در کلاس درس حاضر شود رنگ لباس دختران دانشجو را نیز خواستار شد و گفت: «لباس مشکی برای خیابان است و برای کلاس باید با رنگ‌های روشن چون رنگ کرم و سبز کم‌رنگ حضور یابند.»
نظرات بینندگان