arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

روزنامه دولت: کسی منکر وجود ضعف و کاستی در حوزه اقتصادی نیست، اما سوءمدیریت‌های دولت قبل، جای خود را به کار انقلابی داده

روزنامه دولت نوشت: القای ترس، یأس و ناامیدی درحالی است که پس از عملیات «وعده صادق» نیز تلاش‌های مشابهی برای تحت تأثیر قراردادن بازارها و نیز تضعیف تیم اقتصادی کابینه مشاهده شد. اکنون به نظر می‌رسد سناریوی مورد اشاره، یعنی القای ترس و ناامیدی نسبت به آینده همچنان در دستورکار برخی محافل قرار دارد؛ محافلی که یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهند تاب‌آوری و شکست تحریم‌ها را به عینه دیده و به جامعه یا حتی دشمنان سیگنال‌های مبتنی بر ضعف را ارسال کنند. کسی منکر وجود ضعف و کاستی در حوزه اقتصادی نیست، اما درحالی که التهاب‌ها و سوءمدیریت‌های دولت قبل، جای خود را به کار انقلابی برای مدیریت اقتصاد داده است، چنین تحرکاتی که مغایر امنیت ملی است محل سؤال است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه ایران از انتقادها به عملکرد دولت گلایه کرد.
 
به گزارش ایران، رسانه‌های منتقد دولت در اقدامی هماهنگ و شاید برنامه‌ریزی شده، القای ترس در جامعه و تاریک نشان دادن آینده را در دستورکار خود قرار داده‌اند. این برنامه با محوریت مسائل اقتصادی دنبال می‌شود و طی آن، این رسانه‌ها در مصاحبه با کارشناسان جعلی و بعضی اقتصاد خوانده‌ها، سعی دارند تصویر ترسناکی از آینده ایران ترسیم کنند.
 
این روزنامه افزوده است: این اظهارات و القای ترس، یأس و ناامیدی درحالی است که پس از عملیات «وعده صادق» نیز تلاش‌های مشابهی برای تحت تأثیر قراردادن بازارها و نیز تضعیف تیم اقتصادی کابینه مشاهده شد. اکنون به نظر می‌رسد سناریوی مورد اشاره، یعنی القای ترس و ناامیدی نسبت به آینده همچنان در دستورکار برخی محافل قرار دارد؛ محافلی که یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهند تاب‌آوری و شکست تحریم‌ها را به عینه دیده و به جامعه یا حتی دشمنان سیگنال‌های مبتنی بر ضعف را ارسال کنند. کسی منکر وجود ضعف و کاستی در حوزه اقتصادی نیست، اما درحالی که التهاب‌ها و سوءمدیریت‌های دولت قبل، جای خود را به کار انقلابی برای مدیریت اقتصاد داده است، چنین تحرکاتی که مغایر امنیت ملی است محل سؤال است.
نظرات بینندگان