arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

رويانيان: از كي‌روش عذرخواهي كردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد رويانيان مي‌گويد كه در گفت‌وگويش با كي‌روش، از سرمربي تيم ملي فوتبال عذرخواهي كرده است.

به گزارش انتخاب  به نقل از ایسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از پايان نشست خود با كي‌روش كه در جريان ديدار سرخپوشان مقابل آلومينيوم هرمزگان انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: كي‌روش به خاطر مصاحبه‌اي كه كرده بودم و گفته بودم بازيكنان پرسپوليس پس از اردوهاي تيم ملي با ذهن و رواني آشفته بازي مي‌كنند، از من دلخور بود. او براي من توضيح داد كه شرايط در اردوهاي تيم ملي چگونه است و من هم از او عذرخواهي كردم.

وي افزود: الان احترام من به كي‌روش بيشتر شده است. من به او گفتم كه تا حد توان از شما حمايت مي‌كنيم. من فهميدم كه كي‌روش به خاطر اختلاف خود با مانوئل هيچ كار خاصي يا تحريكي براي ملي‌پوشان ما انجام نداده است. از اين به بعد بيشتر با كي‌روش صحبت خواهم كرد چرا كه او مربي تيم ملي ماست و بر همه بازيكنان نوجوان و جوان آينده دار فوتبال ما احاطه دارد و براي اين موضوع‌ها از او مشورت خواهم گرفت.

رويانيان درباره آخرين وضعيت علي كريمي هم گفت: شما فكر مي‌كنيد وقتي بين يك بازيكن و مربي اختلاف باشد، من بايد چه كار كنم؟ اگر مقصر هر كدام از اينها باشند، بايد به او تذكر بدهيد. من قصد دفاع از مانوئل ژوزه را ندارم. اگر كسي مربي بهتر از ژوزه سراغ دارد او را به پرسپوليس بياورد و پولش را هم خودش بدهد. متاسفانه در اين فصل از دومين بازي تيم ما را تخريب كردند. فشار زيادي به تيم ما آوردند. در حالي كه ما بهترين مربي و بازيكنان را آورده‌ايم. به خدا قسم اين كارها درست نيست. چرا بعضي‌ها آرزو دارند پرسپوليس ناكام باشد؟

مديرعامل پرسپوليس گفت: از هفته دوم در تيم ما اتفاقاتي افتاد كه من روي آن سرپوش گذاشتم تا اينكه هفته پنجم اين مسائل تشديد شد. ما به خاطر در پيش بودن داربي سكوت كرديم و گفتيم بعد از اين بازي فكري به حال اين مساله خواهيم كرد. ژوزه برخوردهايي ديده بود و تصميم گرفت كه با اين مسائل شخصا برخورد كند. من نمي‌خواهم از مربي تيم دفاع كنم اما علي كريمي كه يك شخصيت مطرح و بازيكن بزرگ است، بايد بيشتر دقت كند تا آسيبي به انسجام تيم نرسد. من هنوز درباره كريمي با ژوزه صحبتي نكرده‌ام اما در اين رابطه با كريمي حرف زدم.

رويانيان در ادامه گفت: من هركاري كه در اين مملكت مي‌كنم به خاطر عشق است نه به دست آوردن پول و محبوبيت اما در اين فوتبال هركجا را كه جدي گرفتم، يك جاي ديگرش خراب شد. هرچه در اين فوتبال بيشتر راست بگويي و بيشتر مردانگي كني، نتيجه‌اي نمي‌گيري. نفهميدم اين چه فوتبالي است. مربيان و بازيكنان بزرگي براي تيم آورديم اما همه به دنبال تخريب اين تيم هستند.

خبرنگاري از مديرعامل پرسپوليس درباره حضور حميد استيلي و افشين پيرواني در ورزشگاه پرسيد كه او پاسخ داد: پيرواني و استيلي «رييسان» من هستند. پرسپوليس مال آنهاست.

رويانيان درباره پيروزي پرسپوليس مقابل آلومينيوم هم گفت: در اين شب عزيز از امام رضا (ع) تشكر مي‌كنم كه به ما عيدي داد و دل هواداران پرسپوليس را شاد كرد. اميدوارم كه اين پيروزي‌ها ادامه دار باشد. امروز بازيكنان ما مستحق بودند و به همين خاطر بازي را بردند.

وي در پاسخ به اين سوال كه احتمال بازگشت كريمي به پرسپوليس چقدر است، گفت: كريمي مثل فرزند من مي‌ماند. اما اگر فرزند من در پرسپوليس مفيد نباشد، همين برخورد را با او مي‌كنم. بين ژوزه و كريمي اختلاف افتاده است، ژوزه در اين باره دلايلي به من گفت كه واقعا تكان دهنده بود. كريمي بازيكني است كه به هيچ عنوان نمي‌گذارم خراب شود. بودن كريمي در پرسپوليس الزامي ندارد. من با او قرارداد بسته‌ام. اميدوارم بهترين تصميم را براي او بگيريم. مردم نمي‌دانند چه اتفاقاتي در تيم ما افتاده است. اگر بگويم خيلي از مسائل روشن مي‌شود.
نظرات بینندگان