arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزارت خارجه آمریکا: آن قسمت از گذرگاه مرزی رفح که در کنترل اسرائیل است باید فورا بازگشایی شود / در حال کار برای تکمیل گزارشی در مورد اینکه آیا اسرائیل قوانین بین المللی را نقض کرده یا خیر، هستیم

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آن قسمت از گذرگاه مرزی رفح که در کنترل اسرائیل است باید فورا بازگشایی شود. این وزاتخانه افزود: از تخلیه غیرنظامیان از رفح حمایت نمی کنیم و به صراحت اعلام کرده ایم که نمی خواهیم شاهد چنین چیزی باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آن قسمت از گذرگاه مرزی رفح که در کنترل اسرائیل است باید فورا بازگشایی شود.
 
به گزارش «انتخاب»؛ این وزاتخانه افزود: از تخلیه غیرنظامیان از رفح حمایت نمی کنیم و به صراحت اعلام کرده ایم که نمی خواهیم شاهد چنین چیزی باشیم.
 
وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه میزان کمک‌های ارسالی به غزه غیرقابل قبول است افزود: بایدن بر نیاز به تغییر اساسی در این روند و افزایش ارسال کمک‌ها تاکید کرد.
 
امریکا در ادامه گفت: در حال کار برای تکمیل گزارشی در مورد اینکه آیا اسرائیل قوانین بین المللی را نقض کرده است یا خیر، هستیم. این گزارش به کنگره ارائه می‌شود.
 
این وزاتخانه افزود: واشنگتن همچنان در مورد عملیات احتمالی اسرائیل در رفح نگرانی دارد . این موضوع را به صراحت به  تل‌آویو اعلام کرده‌ایم.
نظرات بینندگان