arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

هیات نظارت بر انتخابات: نتایج در اسرع وقت اعلام خواهد شد / انتخابات در مرحله اول انصافاً دقیق و مستحکم بود

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تاکید کرد:  انتخابات در مرحله اول انصافاً دقیق و مستحکم بود. در این مرحله نیز تا این ساعت که حضور مردم عالی بوده است و ان‌شاءالله با حضور مردم و تلاش دست‌اندرکاران انتخابات خوبی برگزار شود و نتایج در اسرع وقت خدمت مردم شریف و آزاده ایران اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «بحمدالله انتخابات باشکوهی درحال برگزاری است و بر اساس گزارشات تا اینجا استقبال خوب بوده است»، گفت: با توجه به اینکه روز تعطیل است، پیش‌بینی می‌شود که مردم در ساعات آینده بنا بر احساس وظیفه و تکلیف پای صندوق‌های رای حضور یابند و به کسانی که شایسته هستند رای دهند و بهترین کاندیداها را انتخاب خواهند کرد.
 
 صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جریان برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحمدالله خدا توفیق داد که انتخابات مجلس مرحله اول به خوبی برگزار شود و با حضور هوشمندانه ملت بزرگ و عزیز ایران انتخاباتی با شکوه و دشمن شکن محقق شد.
 
وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۱۵ استان و حدود ۲۲ حوزه انتخابیه گفت: تجربیاتی که در مرحله اول انتخابات کسب کردیم، توانستیم در این مرحله نیز اعمال کنیم و تعداد حوزه‌های تمام الکترونیک را افزایش دادیم.
 
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «بحمدالله انتخابات با شکوهی در حال برگزاری است و بر اساس گزارشات تا اینجا استقبال خوب بوده است»، گفت: با توجه به اینکه روز تعطیل است، پیش بینی می‌شود که مردم در ساعات آینده بنا بر احساس وظیفه و تکلیف پای صندوق های رای حضور یابند و به کسانی که شایسته هستند رای دهند و بهترین کاندیداها را انتخاب خواهند کرد.
 
آیت‌الله مدرسی یزدی همچنین با تقدیر و تشکر از همه کسانی که تلاش کردند این انتخابات به خوبی و با روال قانونی و به سهولت برگزار شود اعم از مجریان و ناظران، تاکید کرد:  انتخابات در مرحله اول انصافاً دقیق و مستحکم بود. در این مرحله نیز تا این ساعت که حضور مردم عالی بوده است و ان‌شاءالله با حضور مردم و تلاش دست‌اندرکاران انتخابات خوبی برگزار شود و نتایج در اسرع وقت خدمت مردم شریف و آزاده ایران اعلام خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: از رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه دوره‌های انتخابات به ویژه برای این دور از انتخابات که بسیار کارگشا بوده است، تشکر می‌کنیم.
نظرات بینندگان