arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

زنی که از سوی دو پلیس مورد تجاوز قرار گرفت، به بی عفتی متهم شد! / تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دو مامور پلیس تونسی پس از کتک زدن نامزد یک زن 27 ساله،او را به درون خودروی خود کشانده و دریک منطقه خارج از شهر مورد تجاوز قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.Ir ؛ نکته جالب اینجاست که زن تونسی که علیه خشونت جنسی پلیس اقدام قانونی کرده اکنون متهم به بی عفتی در ملا عام شده است.

پرونده تجاوز به این زن جوان که چهار هفته پیش از دو مامور پلیس شکایت کرد،باعث بحث و واکنش در این کشور شده است، چرا که این دو مامور پلیس اکنون به جرم "بی عفتی" علیه او شکایت کرده اند.

وکیل این زن می گوید:پس از اینکه تحقیقات در پرونده تجاوز انجام شد، با کمال تعجب شنیدیم که هفته پیش دادستان این زن و نامزدش را به بی عفتی درملا عام متهم کرده و خواستار 6 ماه زندان و 100 دینار جریمه شده است.

سخنگوی وزارت دادگستری تونس درباره اتهام این زن می گوید:این زن با وجود اینکه قربانی جرم است و پرونده اش نشان می دهد توسط پلیس مورد تجاوز قرار گرفته اما این امر او را از اتهام بی عفتی در منظر عموم تبرئه نمی کند.

خود این زن میگوید: نیمه شب بهمراه نامزدم در پارکهای منطقه قرطاج بودیم که یک اتومبیل به ما نزدیک شد و به ما گفتند پلیس این منطقه هستند،یکی از آنها نامزدم را با اتومبیل از منطقه دور کرد و دو پلیس دیگر مرا به اتومبیل بردند و گفتند که در مقابل آزادی چه چیزی به آنها ارایه میکنم؟

من گفتم که 40 دینار پول بهمراه دارم اما او خندید و گفت چیز دیگری میخواهد،سپس یکی از آنها به صندلی عقب آمد و به من تجاوز کرد و سپس دوست او نیز به من تجاوز کرد.

نفر سوم که بهمراه نامزدم رفته بود از او 300 دینار خواسته بود و هنگامی که دستگاه خود پرداز پول لازم را نداد او مدارک شناسایی او را گرفت و گفت که فردا پول را بیاورد و مدارک را ببرد.

گروههای حقوق و بشری و فعالان حقوق زنان ضمن اعلام حمایت از این زن، چنین اتهامی را محکوم کرده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
3
30
دوست عزيز نوشته اي كه در دست اين خانم است سه پليس ذكر شده نه دو پليس!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
11
21
اخبارهای خاله زنکـــــــــــــــــــــــــــــی!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
2
90
اونجا دلار چنده؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
3
114
تف به این دنیای کثیف !
نظرات بینندگان