arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳

سخنگوی دولت: ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه متوجه سقوط بالگرد شدیم / شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند / باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته

علی بهادری سخنگوی دولت درباره سقوط بالگرد رییس جمهور گفت: ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه و همزمان با مردم متوجه سقوط بالگرد شدیم. به گفته او، شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند اما باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی بهادری سخنگوی دولت درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور گفت: ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه متوجه سقوط بالگرد شدیم. وقتی دکتر مخبر از مشهد آمدند، در این حد می‌دانستیم که بالگرد نیست. دکتر مخبر تیمی را مامور کردند که با هماهنگی تیمی که از قبل جستجو را آغاز کرده بودند کارها را انجام دهند.

به گزارش «انتخاب»، او با تاکید بر اینکه معاون اول رئیس جمهور به بقیه اعضای دولت چیزی نگفت افزود: دکتر مخبر در انتهای جلسه خبر را به اعضای دولت اطلاع دادند و جلسه بحران تشکیل شد.

او با بیان اینکه ما هم همزمان با مردم متوجه شدیم افزود: شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند اما باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته.

 

نظرات بینندگان