arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳

حسین شریعتمداری: مردم قطعا به دنبال کسی که با رئیسی زاویه دارد نمی‌روند/ ملت به سراغ افراد هم‌سوی رئیسی می‌روند/ نمی‌توان با شمر و یزید زمان فالوده خورد و ادای حُر را در آورد/ اگر سخن کاندیدا‌ها شبیه شهید رئیسی بود، اما زمینه‌ی ناهمخوان داشتند نباید ریسک کرد

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: مردم به دنبال الگویی مثل رئیسی هستند و قطعا به دنبال کسی که با شیوه او زاویه دارد نخواهند رفت بلکه سراغ کسی را می‌گیرند که بینش و منش او در همین مسیر باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرمسئول روزنامه کیهان در یک برنامه تلویزیونی گفت که مردم برای انتخابات ریاست جمهوری آینده به سراغ فرد هم سو با شهید رئیسی می‌روند.

به گزارش انتخاب ، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: مردم به دنبال الگویی مثل رئیسی هستند و قطعا به دنبال کسی که با شیوه او زاویه دارد نخواهند رفت بلکه سراغ کسی را می‌گیرند که بینش و منش او در همین مسیر باشد.

وی افزود: حضرت امام(ره) فرمودند میزان حال فعلی افراد است ولی بر سوابق آنها هم تاکید می‌کرد چون منظور این بود که اگر کسی قبلا با انقلاب بوده و حالا زاویه و فاصله گرفته، دیگر نباید مورد اعتماد باشد.

شریعتمداری ادامه داد: کسانی که برای ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند ناشناخته نیستند و مردم سابقه آنها را می‌دانند و اگر دیدند کسی حرف‌های مشابه رئیسی می‌زند ولی سوابقش با این سخنان همخوانی ندارد، قبول نمی‌کنند مگر اینکه کسی سابقه قبلی و حرف امروزش یکی باشد.

نظرات بینندگان