arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ خیز سپاهان برای حفظ سومی / هوادار روی نوار باخت

 تیم‌های سپاهان و هوادار در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که میزبان صاحب برتری دو بر صفر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال برابر هوادار به پیروزی رسید.
 
 تیم‌های سپاهان و هوادار در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که میزبان صاحب برتری دو بر صفر شد.
 
علی صفایی با کمک‌های قهرمان نجفی و حمیدرضا افشون قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
 
سپاهان و هوادار در حالی روبه‌روی هم قرار گرفتند که نه زردپوشان اصفهانی شانس قهرمانی داشتند و نه هوادار با توجه به جایگاهش در جدول در خطر سقوط بود. با این حال هر دو تیم در ۲ هفته اخیر رنگ برد را ندیده‌ بودند و در بازی امروز به دنبال بازگشت به جاده پیروزی بودند.
 
همان طور که پیش‌بینی می‌شد سپاهان، برتر و روان‌تر از هوادار بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۱۳ شهریار مغانلو با یک شوت توانست دروازه هوادار را باز کند. پس از گل باز هم سپاهان بود که تیم برتر نشان می‌داد و در دقیقه ۳۶ رامین رضائیان روی یک شوت دروازه آرشا شکوری را باز کرد تا نتیجه ۲ بر صفر به نغع زردپوشان شود. نیمه اول با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.
 
نیمه دوم با تلاش هوادار برای جبران گل خورده و تلاش سپاهان برای افزایش گل‌های زده آغاز شد. با این حال تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجه‌ای در بر نداشت.
 
در نهایت سپاهان توانست با نتیجه ۲ بر یک هوادار را در این بازی خانگی شکست دهد.
 
سپاهان با این برد ۵۱ امتیازی شد و جایگاه سومی‌اش را حفظ کرد. هوادار هم با کسب دومین شکست متوالی، ۲۹ امتیازی و در رده یازدهم قرار گرفت.
 
ترکیب اولیه سپاهان:
 
پیام نیازمند، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، عیسی عباس، امید نورافکن و شهریار مغانلو
 
سرمربی: ژوزه مورایس
 
ترکیب اولیه هوادار:
 
آرشا شکوری، امین پورعلی، مهدی عبدی، صائب محبی، محمد میری، ادریس رحمانی، مرتضی منصوری، محسن سفیدچقایی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی
 
سرمربی: مسعود شجاعی
نظرات بینندگان