arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱

قطع راه ارتباطی 30 روستا در خراسان شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل یکشنبه شب، راه ارتباطی 30 روستای بخش مرزی ˈراز و جرگلانˈ در شمال غربی شهرستان بجنورد را مسدود کرد.

به گزارش انتخاب ، ˈسیدعلی میرکریمیˈ بامداد دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: وقوع سیل موجب وارد آمدن خساراتی به ابنیه فنی و راه های روستایی این منطقه شده است.

وی اضافه کرد: گروه های راهداری استان خراسان شمالی برای بازگشایی محورهای روستایی به این منطقه اعزام شده اند و تلاش می شود مسیرهای مزبور تا صبح امروز بازگشایی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان شمالی گفت: بارش باران و وقوع سیل به بخش کشاورزی و باغ های این استان نیز آسیب رسانده که بررسی این خسارات از اوایل صبح دوشنبه از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی آغاز می شود.

میرکریمی احتمال آبگرفتگی واحدهای مسکونی روستایی را رد نکرد و افزود: به دلیل هشدارهایی که از دو روز قبل به روستاییان بخصوص ساکنان حاشیه رودخانه ها داده شده، میزان خسارات وارده به واحدهای مسکونی ناچیز خواهد بود.

تا زمان ارسال این خبر، گزارشی از بروز خسارت احتمالی ناشی از بارش باران و جاری شدن سیل در سایر شهرستان های استان خراسان شمالی دریافت نشده است.
نظرات بینندگان