arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱

رویانیان: اگر ما مردم را جیگر فرض کردیم ، فدراسیون آنها را چه فرض کرده؟/ من حامی عادل هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد رویانیان می گوید اگر شیرینی با دروغش ، مردم را جیگر فرض کرده ، کفاشیان و همراهانش با این همه دروغ در مجمع ، مردم را چیزی فراتر از جیگر فرض کرده است.
 
به گزارش خبرآنلاین ؛ بعد از حرف های عادل فردوسی پور با سعید شیرینی ، روی خط برنامه 90 آمد و گفت:« پولادی اشتباه کرده و لگد زده ، او بازیکن بزرگی است اما برای این اشتباهش با او برخورد خواهیم کردیم. حالا شما گیر دادید به بازیکن و سرپرست ما و می گویید او مردم را جیگر فرض کرده درحالی که در همین برنامه شما کلی دروغ گفتند. دروغ شیرینی به این دلیل است که بعد از بازیکن رفته به رختکن. او با این کارش اشتباه داشته و باید با بازیکن می رفته . او که پلیس نبوده که از بازیکن استنطاق کند. برای همین حرفی را که بازیکن مان زده را تکرار کرده است.» او سپس ادامه داد:« امشب تو این برنامه شما خیلی دروغ گفتند آن وقت گیر دادید به تیم ما. »

او درباره رفتن به مجمع هم گفت:«بله من دیر رفتم . اما بگذارید حقیقت قصه را بگویم. اصلا قرار نبود که من به مجمع بروم. حتی شب قبل از مجمع هم تماس گرفتم و به کفاشیان گفتم که به مجمع نمی ایم. او به من قول داد که قرار نیست رای گیری بگذارد ولی یک دفعه آقای کفاشیان زنگ زد و گفت بیا که قرار است رای گیری کنند . من جلسه ای داشتم اما سریع خودم را رساندم تا مانع بشویم اما نشد.»
 
اما ایا این خواست وزارت ورزش بوده تا رویانیان و فتح الله زاده مانع از رای گیری شوند؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید:«اتفاقا متاسفانه من با وزارت ورزش ارتباطم کم است و این به ضررم شده حتی خودتان می دانید که  در دوره رئیس شدن کفاشیان ، من از او حمایت کردم.»
 
عادل از مدیر پرسپولیس پرسید که چطور یکدفعه همه مدافعان کفاشیان علیه او شدند از رویانیان تا امیر عابدینی . سئوالی که رویانیان درباره اش گفت:«آقای فردسی پور خودت چقدر از کفاشیان دفاع کردی؟ خودت کلی دفاع کردی ، الان انتقاد می کنی. عابدینی هم یکی مثل خود شما.» او درباره اینکه آیا به خاطر ماجرای صندلی از مجمع بیرون رفته است ، گفت:«خدا شاهد است من آدمی خاکی هستم.  من فقط می گویم ما برای یک صندلی که قهر نکردیم.نکونام بزرگ ماست اما نباید مدیرش را پشتش بنشانند. این ماجرا خوب نبود اما ما رفتیم چون کفاشیان  دوستانش کاری انجام دادند که قرار نبود انجام بدهند و صداقت را کنار گذاشتند. من ماندم چرا این همه دروغ گفته می شود. اتفاقا من هم می گویم اصلا جا و صندلی مهم نیست ولی اگر این صندلی ها خیلی مهم نیست چرا این قدر برایش دروغ می گویند. مگر می شود آخر برای یک صندلی این همه دروغ گفت؟»
 
سئوال اخر از رویانیان این بود که آیا قرار است بازیکنان پرسپولیس بروند خانه مانوئل تا برای بازگشت کریمی وساطتت کنند که او گفت:«من خدا شاهد است خبر ندارم. » عدال دوباره پرسید رویانیان از مانوئل حمایت می کند که او با مکث گفت:« سئوال سختی پرسیدی . من طرفدار خودت هستم عادل جان.من از شما حمایت می کنم! او مربی ماست و پس فردا بازی داریم. الان چه باید بگویم؟»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
0
6
اصلا فوتبال ایران بدون دروغ یعنی هیچ!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
2
5
دروغ گویی بد است،اما وقیحانه سخن گفتن و مردم را تااین حد جیگر پنداشتن واقعا شرم آور است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
2
2
رفتار شیرینی در بازی با سپاهان هم کاملا تابلو و دروغ بود
نظرات بینندگان