arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

باز هم ریزش ساختمان در پی تخریب غیراصولی/جزئیات حادثه مرگبار اتوبان مدرس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی فرسوده در پی تخریب غیراصولی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 13:45 ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش ساختمان در میدان هروی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی ایستگاه 75 و گروه نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک بیل مکانیکی مشغول تخریب یک ساختمان قدیمی فرسوده بوده که ناگهان به هنگام تخریب دیواره‌ها ساختمان ریزش کرده و به روی بیل مکانیکی که راننده‌ای درون آن بوده ریخته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه‌داد: آتش‌نشانان عملیات خود برای نجات راننده محبوس بیل مکانیکی به هویت «عباس-ب» 47 ساله را آغاز کردند و سرانجام پس از کنارزدن آوار وی را که از ناحیه پا و صورت دچار مصدومیت شده بود را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی همچنین با اشاره به حادثه تصادف رانندگی در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس که منجر به مرگ راننده خودروی سواری و یک کارگر شده بود، گفت: پس از وقوع این حادثه در ساعت 3:40 بامداد ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 88 را به محل حادثه اعزام کرد که پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد یک سارق خودروی سواری را به هنگامی که راننده‌اش برای خرید از آن پیاده شده بود، سرقت کرده و پس از آن با سرعت زیاد در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس در حال رانندگی و فرار از دست صاحب ماشین که به دنبال وی آمده بوده که با گاردریل برخورد کرده است.

وی ادامه داد: پس از برخورد خودروی سواری با گاردریل این خودرو با یک اتاقک بتونی دو کارگر برخورد و پس از آن بر اثر شدت حادثه شعله‌ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه فرد سارق به علت شدت جراحت وارده و نیز کارگری به هویت «ایرج - ف» 47 ساله که در اتاقک کارگری محبوس بود جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: کارگر دیگری به هویت «عین الله – م» 26 ساله نیز مصدوم شد که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند.
نظرات بینندگان