arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

گزارش کیهان از مصاحبه‌های فاطمه هاشمی با رسانه‌های ضد انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان نوشت:

 در پی انتقال مهدی هاشمی به یکی از بیمارستان های تهران و بازدید هاشمی رفسنجانی از فرزندش، فاطمه هاشمی دختر او به صورت تلفنی با شبکه تازه تأسیس ضد انقلاب که با حمایت اسرائیلی ها شروع به کار کرده با نام «رها تی وی» مصاحبه کرده است.

این شبکه ضد ایرانی که با محوریت امیرحسین جهانشاهی «عنصر برانداز و عامل موساد» تأسیس شده، با خیال خام اجماع گروهک های مخالف جمهوری اسلامی و پیوند میان فتنه گران اصلاح طلب و مزدوران ملکه در شبکه فارسی بی بی سی و سالخوردگان صدای آمریکا راه اندازی شده است.

جهانشاهی عامل وابسته مستقیم موساد و مؤسس این شبکه تلویزیونی در گفت وگو با شبکه خبری «راشاتودی» اظهار امیدواری می کند که انگلیس که خواهان به زانو درآوردن نظام ایران است، از شبکه تلویزیونی رها که تغییر سیاسی در ایران را در دستور کار دارد، حمایت کند.

یکی از همکاران این شبکه علی اصغر رمضانپور معاون مهاجرانی وزیر ارشاد در دولت اصلاحات است که در بی بی سی فارسی به عنوان کارشناس و دبیر یکی از سرویس های آلت دست این رسانه سلطنتی بوده است. وی هم اکنون در تلویزیون رها تی وی با عنوان مدیر و سردبیر ارشد در کنار احمد رفعت کارشناس و خبرنگار قدیمی صدای آمریکا مشغول به فعالیت شده است.

گفتنی است فاطمه هاشمی مصاحبه های مشابهی نیز با سایت ضد انقلابی کلمه و سایت وابسته به گروهک ملی- مذهبی (مدیریت شده از پاریس) انجام داده و طی آن به نهادهای قضایی و امنیتی اهانت و ایراد اتهام کرده است! در همین حال نامه ای با امضای «خانواده هاشمی»(؟!) در سایت ها منتشر شده که طی آن گفته شده مهدی هاشمی تمارض نمی کند و واقعاً مریض است. مهدی هاشمی 3 سال در لندن اقامت داشت و 40 روز پیش به کشور بازگشت. او یک روز بعد برای بازجویی و رسیدگی به اتهاماتش بازداشت شد.

مهدی هاشمی هفته گذشته با درخواست خانواده هاشمی به بیمارستان دی منتقل شد و مورد آنژیوگرافی قرار گرفت. وی پس از پایان انجام معاینات پزشکی به زندان منتقل شد اما همین امر با هیاهوی برخی نزدیکان از جمله فاطمه هاشمی مواجه شده است. نکته قابل تأمل در این میان فرد یا افراد آلوده ای هستند که ارتباط وی با رسانه های ضد انقلاب را فراهم می کنند.
نظرات بینندگان