arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱

نشست فوق‌العاده شورای امنیت درباره حملات اسرائیل بدون نتیجه پایان یافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نشست فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله گسترده اسرائیل به نوار غزه بدون هیچگونه نتیجه‌ای به پایان رسید.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، نشست فوق‌العاده چهارشنبه شب [2 بامداد به وقت گرینویچ] شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حملات اسرائیل هب نوار غزه بدون هیچگونه نتیجه‌ای به پایان رسید این در حالی است که اسرائیل تهدید کرده حملات علیه نوار غزه را گسترش خواهد داد.

«هاردیپ سینگ پوری» رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل پس از نشست 90 دقیقه‌ای پشت درهای بسته شورای امنیت سازمان ملل به خبرنگاران گفت اعضای شورای امنیت سازمان ملل تنها به صدور یک اطلاعیه اکتفا کردند که طی آن فقط به برگزاری نشست فوری و دیگر جزئیات این نشست اشاره شده است.

وی در ادامه گفت به عنوان نماینده هند و نه شورای امنیت سازمان ملل، امیدوار به کاهش تنش‌ها در خاورمیانه و جلوگیری از افزایش درگیری‌ها در این منطقه هستم.

پیشتر شبکه خبری العربیه خبر داد در نشست پشت درهای بسته شورای امنیت سازمان ملل «سوزان رایس» نماینده آمریکا در سازمان ملل به شدت از حملات گسترده اسرائیل علیه نوار غزه حمایت کرده است.

در حملات هوایی اسرائیل به غزه تاکنون 9 نفر شهید و بیش از 50 نفر دیگر زخمی شدند. اسرائیل از عصر روز چهارشنبه تاکنون بیش از 60 بار غزه را آماج حملات خود قرار داد.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی بیش از 100 بار شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار داده است.
نظرات بینندگان