arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۸۹

پیام مشایی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

فرارسيدن ايام الله فرخنده دهه مبارك فجر و ورود تاريخي امام خميني (ره) به ميهن اسلامي پس از سال‌ها تبعيد، يادآور ايمان و پايمردي سلحشوراني است كه با ايثار و از خودگذشتگي، در برابر حاكميت استبداد، استعمار و سلطه ذلت بار اجنبي ايستادند و جاودانه پيروز و سرافراز شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسفنديار رحيم‌مشايي در پيامي با تبريك فرارسيدن سالگرد ايام پيروزي انقلاب اسلامي و ورود تاريخي بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران، دهه فجر را سرآغاز دوباره براي تجديد پيمان با اهداف الهي و عدالت جويانه حضرت امام (ره)، شهداي والا مقام، ركن ركين ولايت و فرصتي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تجليل از ايثارگران سرافراز دانست.

به گزارش ایسنا، متن كامل اين پيام به شرح زير است:

بسم‌ الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج و العافية و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهيدين بين يديه

فرارسيدن ايام الله فرخنده دهه مبارك فجر و ورود تاريخي امام خميني (ره) به ميهن اسلامي پس از سال‌ها تبعيد، يادآور ايمان و پايمردي سلحشوراني است كه با ايثار و از خودگذشتگي، در برابر حاكميت استبداد، استعمار و سلطه ذلت بار اجنبي ايستادند و جاودانه پيروز و سرافراز شدند.

دهه فجر الهام گرفته از مكتب پرفيض عاشورا و قيام حسيني است و مرور تاريخي روزهاي پرشكوه پيروزي انقلاب اسلامي، نور اميد به رهايي را در دل تمامي مستضعفان عالم روشن مي‌كند و پيشرفت‌هاي همه جانبه و هر روزه انقلاب روشني اين نور را مضاعف كرده است.

دهه غرورآفرين فجر انقلاب اسلامي، تنها تكرار هر ساله يك آيين و جشن و مراسم صرف نيست، بلكه سرآغاز دوباره براي تجديد پيمان با اهداف الهي و عدالت جويانه حضرت امام (ره)، شهداي والا مقام، ركن ركين ولايت و فرصتي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تجليل از ايثارگران سرافراز است.

دهه فجر متعلق به همه جهان اسلام و آزادي خواهان جهان و تمامي ملت‌هايي است كه گوشه چشمي به ارزش‌هاي والاي الهي داشته و در پي رهايي ابدي از سلطه نظام‌هاي مستبد و به دنبال روزنه اميدي براي تعالي، كمال طلبي و عدالت خواهي هستند. يقينا مردم هوشيار انقلابي و وفادار ايران اسلامي امسال با شكوهتر از سال‌هاي پيش، بار ديگر در سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب خويش، بر وفاداري به آرمان‌ها و اهداف متعالي انقلاب پافشاري خواهند كرد و با نشاط بيشتر و بالنده‌تر در صحنه حضور خواهند داشت.

امروز ملت شجاع ايران اسلامي با اتحاد و يكدلي خويش با عبور از توطئه‌ها و بحران‌هاي مختلف، همچنان به حول و قوه الهي با شتاب بيشتري به سمت فتح قله‌هاي افتخار به پيش مي‌رود. در دهه چهارم انقلاب سراسر نور مردم ايران، استقلال كشور و دستيابي جوانان ايراني به فناوري‌هاي نوين و استراتژيك ره آورد بزرگ انقلابي است كه مانند خاري در چشم جهانخواران و مستبدان وابسته به صهيونيست‌هاي غاصب نشسته است.

اينجانب ضمن شاد باش و تبريك اين ايام خجسته كه مزين به ياد و نام حضرت امام (ره) و شهداي عاليقدرمان است، عزت و عظمت بيش از پيش كشورمان را در پرتو عنايت يگانه منجي عالم بشريت، حضرت ولي عصر (عج) بر تحت رهبري مدبرانه رهبري عزيز انقلاب اسلامي از درگاه خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.

اسفنديار رحيم مشايي

مشاور و رييس دفتر رييس جمهوري اسلامي ايران
نظرات بینندگان