arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

کفاشیان:اگر فردا نبودم، شاید استعفا کرده‌ام و رفته‌ام!

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اما محمدرضا طالقانی تأیید کرده که به دادسرا رفته و به سوالات پاسخ داده، گفت: من هم مثل طالقانی به عنوان مطلع به دادسرا رفتم. از زمانی که در کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بوده‌ام صدها بار با چنین دعوتنامه‌هایی احضار شده‌ام. صدها بار رفته‌ام و به سؤالات پاسخ دادم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اظهارات درودگر گفت: من نمی‌دانم چرا وی این ادعا را کرده، شاید اگر فردا نبودم، بدان معناست که استعفا کرده‌ام.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با فارس، درباره شایعه احضارش به دادسرا برای پاسخگویی به برخی سؤالات گفت: من خودم هم نمی‌دانم امروز کی به اوین رفتم تا پاسخگوی برخی سؤالات باشم. اینها احضاریه نیستند و من با دعوتنامه برای پاسخ دادن به برخی سؤالات رفته‌ام.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اما محمدرضا طالقانی تأیید کرده که به دادسرا رفته و به سوالات پاسخ داده، گفت: من هم مثل طالقانی به عنوان مطلع به دادسرا رفتم. از زمانی که در کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بوده‌ام صدها بار با چنین دعوتنامه‌هایی احضار شده‌ام. صدها بار رفته‌ام و به سؤالات پاسخ دادم. ما به چنین جاهایی می رویم، از ما سؤال می‌شود و ما پاسخ می‌دهیم. اگر خدایی نکرده خطایی هم کرده باشیم تعارفی در کار نیست باید تاوانش را پس دهیم.اما رفتنم به اوین و حضورم در آنجا صحت ندارد.

کفاشیان درباره جلسه امروزش مدیران فدراسیون و شایعه‌ای مبنی بر خداحافظی‌اش با کارمندان این فدراسیون گفت: اینکه گفته می‌شود من امروز با آقای آیت اللهی جلسه داشتم صحت ندارد چون نایب رئیسم اکنون در شیراز به سر می‌برد.

وی همچنین درباره اظهارات صادق درودگر که یکشنبه استعفا می‌دهد و می‌رود نیز خاطرنشان کرد: صحت و سقم این ادعا را از خود درودگر بپرسید. فردا اگر من نبودم شاید استعفا داده‌ام و رفته‌ام!!! من آنقدر جرأتش را دارم که اگر روزی بخواهم بروم خودم استعفا می‌دهم و فدراسیون را ترک می کنم و خودم با صراحت می گویم که استعفا کرده‌ام.

کفاشیان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اما گفته می‌شود شما حتی با کارمندان فدراسیون هم خداحافظی کرده‌اید گفت:‌این نیز یکی از موضوعات جالب است. دو هفته پیش متأسفانه ما فدراسیون برتر شدیم و من با کارمندان فدراسیون جلسه گذاشتم و از آنها تشکر کردم، چون افتخاری که بدست آوردیم فقط مختص کفاشیان نبود. حتی حکم تشکر نیز به برخی کارمندان را زدم. اما همین جلسه را به خداحافظی با کارمندان نامگذاری کردند.

خبرنگار فارس در ادامه سؤال کرد که آیا به اردوی تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا ملحق می شوید یا خیر گفت: فعلا نمی‌روم اما بنده به عنوان نایب رئیس غرب آسیا 10 روز دیگر جلسه داریم و من آن زمان در جمع مدیران حاضر خواهم شد تا در مورد برنامه های آتی برنامه ریزی کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: این فدراسیون ملک شخصی من یا فرد دیگری نیست اگر مجمع تصمیم بگیرد که من نباشم و اگر بخواهند که مقررات اجرا شود یا اینکه برنامه ریزی کنند که فوتبال به سرمنزل مقصود می رسد من خودم کنار می‌روم در این بین من هم مخالفانی دارم و هم موافقانی. برخی از بحث ها در مورد سلایق است که این مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان درباره اینکه آیا دعوتنامه ای برای حضور مجددش در اوین به دستش رسیده یا خیر گفت: هنوز هیچ دعوتنامه ای در این زمینه به دستم نرسیده شاید دوباره مرا بخواهند و شاید هم نیازی نباشد.
نظرات بینندگان