کد خبر: ۸۹۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۴

تماشا کنید: تلویزیون ۴ درصدی‌ها/ چرا سقوط مخاطب برای مدیران صداوسیما اهمیتی ندارد؟ از جیب ۸۵ میلیون نفر برای چند هزار مخاطب!

صداوسیما دیگر تعارف را کنار گذاشته و با پذیرش سقوط مخاطب، برنامه‌های خود را برای اقلیت ۴ درصدی تنظیم می‌کند که از مخالفان هر گونه تغییر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما دیگر تعارف را کنار گذاشته و با پذیرش سقوط مخاطب، برنامه‌های خود را برای اقلیت ۴ درصدی تنظیم می‌کند که از مخالفان هر گونه تغییر هستند. 

گزارشی در این خصوص که در «انتخاب» تهیه شده را مشاهده کنید.

نظرات بینندگان