پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد.