پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : احمد راستینه، نماینده پایداری مجلس میگوید اگر هیئت رئیسه، مجلس را باز نکند جلسات مجلس را جلوی درب آن برگزار میکنند.
به گزارش انتخاب، احمد راستینه، نماینده شهر کرد نوشت: امروز در جلسه مجازی مجلس شورای اسلامی نائب رئیس اول جناب آقای نیکزاد اظهار امیدواری کردند که هفته آینده صحن مجلس برگزار خواهد شد.
راستینه اظهار کرد: پیام روشن و شفاف ما هم به هیئت رئیسه محترم این است؛ با توجه به صحبتهای اینجانب با اکثریت هیئت رئیسه محترم، هفته آینده یکشنبه همه انشالله در صحن مجلس حضور خواهیم داشت. دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نخواهیم ماند. امید که هیئت رئیسه محترم مقدمات جلسه را در درون صحن فراهم نمایند تا مجبور نشویم جلسه را در جلوی مجلس برگزار کنیم.