پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا: مسعود پزشکیان و عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی فی مابین، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تاکید کردند.
«مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.