پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان سخنرانی خود در جریان سفر پزشکیان به این کشور را به فارسی تمام کرد و گفت: زندهباد دوستی ایران و پاکستان.
او اضافه کرد: هفتهٔ آینده به تهران میآیم تا در مراسم ادای احترام به رهبر شهید ایران شرکت کنم.