پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نتانیاهو مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی تا زمانی که لازم باشد، در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهد ماند.
به گزارش انتخاب، بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما از قلهی قلعهی بوفور بر جنوب لبنان تسلط داریم و تا زمانی که لازم باشد، در منطقهی امنیتی جنوب لبنان باقی خواهیم ماند. قصد عقبنشینی از آن را نداریم.
او ادعا کرد: من و وزیر دفاع به طور کامل به ارتش اسرائیل اعلام کردهایم: «شما آزادی عمل کامل برای حذف هر تهدیدی علیه سربازانمان یا ساکنان شمال [اسرائیل] دارید.»