کد خبر: ۹۲۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۵

حزب‌الله: اسرائیل با حمله به شهروندان لبنانی در مسیر «زوطر الشرقیه» - «میفدون» آتش‌بس را نقض کرد / ما تاکنون به آتش‌بس پایبند بوده‌ایم

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ارتش دشمن بار دیگر عمداً شهروندان لبنانی را در مسیر «زوطر الشرقیه» - «میفدون» در جنوب کشور هدف قرار داد.
حزب‌الله
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ارتش دشمن بار دیگر عمداً شهروندان لبنانی را در مسیر «زوطر الشرقیه» - «میفدون» در جنوب کشور هدف قرار داد.

به گزارش «انتخاب»، حزب‌الله افزود:  آنچه دشمن مرتکب شد، نقض آشکار آتش‌بسی است که ما تاکنون به آن پایبند بوده‌ایم.

نظرات بینندگان
captcha