کد خبر: ۹۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

وزیر آموزش و پرورش: امسال استخدام جدیدی برای آغاز سال تحصیلی انجام نخواهد شد

کاظمی با اشاره به این‌که امسال استخدام جدیدی برای آغاز سال تحصیلی انجام نخواهد شد، گفت: تنها فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس خواهند شد و همه دانشجویان سال آخر باید بدون استثنا تا آغاز سال تحصیلی فارغ‌التحصیل شوند.
معلم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: برخی پیشنهاد می‌کنند امتحانات پس از اربعین برگزار شود، اما این امکان وجود ندارد، زیرا نتایج امتحانات باید سه هفته پیش از برگزاری کنکور به سازمان سنجش ارسال شود.

علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به این‌که کنکور در روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد برگزار می‌شود، ناگزیر باید امتحانات پیش از آن به پایان برسد. برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شده که امتحانات قبل از اربعین خاتمه یابد تا داوطلبان فرصت کافی برای آمادگی کنکور داشته باشند. این امتحانات نیز صرفاً برای دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به این‌که امسال استخدام جدیدی برای آغاز سال تحصیلی انجام نخواهد شد، گفت: تنها فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس خواهند شد و همه دانشجویان سال آخر باید بدون استثنا تا آغاز سال تحصیلی فارغ‌التحصیل شوند.

وی از نحوه مدیریت نقل‌وانتقالات فرهنگیان قدردانی کرد و افزود: اولویت اصلی آموزش‌وپرورش تأمین معلم برای کلاس‌های درس است و نباید انتقال نیروها موجب ایجاد کمبود معلم در مبدأ یا مازاد نیرو در مقصد شود. مدیران مناطق و استان‌ها در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند.

نظرات بینندگان
captcha