arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
حواشی دربی 76 ؛

70 هزار هوادار سرخابی وارد ورزشگاه شدند/ فروش بلیت دربی در بازار سیاه با 4 برابر قیمت

بازدید بدنی از خبرنگاران و همچنین ممانعت از ورود خودروی خبرنگاران به ورزشگاه بخشی از این مشکلات بود. / در بازار سیاه بلیط های 10 هزار تومانی تا 4 برابر قیمت به فروش می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هفتاد و ششمین شهرآورد پایتخت در حالی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که باز هم شاهد عرضه بلیت‌ها با چهار برابر قیمت واقعی در بازارهای سیاه هستیم.

هفتاد و ششمین رویارویی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که به دربی تهران مشهور است، از ساعت 15 امروز جمعه ششم بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود که برخی از حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* درحالیکه نظم خاصی برای فروش بلیت در باجه‌های بلیت فروشی حاکم بود اما بازهم مقابل گیت‌های فروش بلیت‌های 10 هزار تومانی بازار سیاه به راه افتاده و حدود 4 برابر قیمت واقعی این بلیت‌ها به فروش می‌رسیدند.

* مقابل پارکینگ‌‎های درب غربی تجمع زیادی بود.

* بازدید بدنی از خبرنگاران و همچنین ممانعت از ورود خودروی خبرنگاران به ورزشگاه بخشی از این مشکلات بود. این در حالی است که طیبی مسئول حراست ورزشگاه آزادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرده هر کسی کارت پارکینگ داشته باشد می تواند به داخل ورزشگاه برود اما این درحالی است که به خبرنگاران کارت پارکینگی داده نشده است و برخورداری مسئول حراست وزارت ورزش مانع از ارائه کارت پارکینگ به خبرنگاران شده است.

* تعدادی از هواداران با قوطی‌های رنگ مقابل درهای غربی و شرقی ورزشگاه مستقر شده و صورت‌های تماشاگران دو تیم را رنگ‌آمیزی می‌کردند.

* طبق روال سال‌های گذشته در میادین اصلی شهر مینی‌بوس‌های حضور دارند که تماشاگران را به ورزشگاه آزادی می‌رسانند.

* ماشین‌های هواداران دو تیم هم با بیرون انداختن پرچم‌های سرخابی از وسائل نقلیه، جلوه خاصی به اتوبان‌های ورودی ورزشگاه داده بودند.

* شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ، نخستین مسئول از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود که قبل از ساعت 9 صبح وارد ورزشگاه شد.

* تماشاگران استقلال در شعاری عجیب به تشویق حمید استیلی سرمربی پیشین پرسپولیس پرداختند، شعاری که جنبه طعنه آمیز داشت.

* در حالی که فروش بلیت از ساعات 5:30 بامداد امروز آغاز شده بود، مشاهدات خبرنگار مهر حاکی از فروش چند برابری قیمت بلیت ها در بازار سیاه است. این بلیت ها حتی چهار برابر قیمت خود در بازار سیاه به فروش می رسد و تعداد دلالان بلیت نسبت به دیدارهای گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است.

* در روشی جدید برای بلیت فروشی، افرادی که قصد تهیه بلیت 10 هزار تومانی و ورود به جایگاه ویژه را دارند، باید دو بلیت پنج هزار تومانی بخرند تا وارد جایگاه ویژه شوند. ظاهرا بلیت های 10 هزار تومانی تمام شده است!

* تا ساعت 11 صبح امروز حدود 70 هزار تماشاگر استقلال و پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شده اند. ظرفیت طبقه اول ورزشگاه از ساعاتی پیش تکمیل شده بود و هواداران دو تیم در حال استقرار در طبقه دوم هستند.
نظرات بینندگان