arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱

پيوس: مهاجمان پرسپوليس اعتماد به نفس خود را از دست داده اند

فرشاد پيوس كاپيتان اسبق تيم ملى فوتبال ايران و پرسپوليس تهران گفت: مهاجمان تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از هفته ها گل نزدن، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب، فرشاد پیوس اظهار داشت: معتقدم پرسپوليس نسبت به ابتداى فصل روند بهترى را در پيش گرفته و بازى هاى نسبتا خوبى را از اين تيم شاهد هستيم اما هنوز مشكلات زيادى وجود دارد.
وى ادامه داد: در ابتداى فصل، بازيكنان پرسپوليس سرمربى پرتغالى را دوست نداشته و براى وى بازى نمى كردند اما ثيحيى گل محمديث ارتباط خوبى با اعضاى تيم ايجاد كرده و برخى از مشكلات را از بين برده است.
پيوس در پاسخ به اين سوال كه چه جايگاهى را براى اين تيم تصور مى كند، عنوان كرد: پرسپوليس بايد ليگ برتر را فراموش كند و به طور يقين جايى در بين هفت تيم بالاى جدول ليگ برتر نخواهد داشت و مى بايست تمامى تلاش اعضاى تيم براى جام حذفى باشد.
وى گفت: بازى هاى ليگ برتر بهترين فرصت است تا بازيكنان آماده حضور در جام حذفى شده و با قهرمانى در آن ناكامى خود در ليگ را جبران كنند.
آقاى گل اسبق فوتبال ايران در خصوص گل نزدن مهاجمان پرسپوليس اذعان كرد: مهاجمان پرسپوليس، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. در طول بازى بايد حداقل ۴ توپ خوب به مهاجم برسد تا وى يك يا دو گل بزند.
 پيوس گفت: در پرسپوليس بازى تركيبى، پاس هاى در عمق دفاع حريف و شوت هاى از راه دور ديده نمى شود و به همين دليل مهاجمان، فرصت هاى اندكى داشته و با استرس زياد آن را از دست مى دهند.
وى ادامه داد: كريم انصارى فرد و محمد قاضى در تيم هاى گذشته خود از بهترين گلزنان بودند اما در پرسپوليس فرصتى ايجاد نمى شود و اگر هم توپى به آنان برسد، با فشار زيادى كه روى آنهاست، آن را از دست مى دهند.
وى افزود: گل محمدى يك مدافع است و انصافا مشكلات خط دفاعى سرخپوشان را برطرف كرده است اما گمان مى برم، يك مهاجم نيز بايد در كادر فنى پرسپوليس بوده و با مهاجمان تمرينات اختصاصى داشته باشد تا اين ضعف از بين برود.
كاپيتان اسبق پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چرا پرسپوليس هرچند سال يك بار مدعى قهرمانى در ليگ برتر مى شود، گفت: دليل اصلى آن تغيير پياپى مديريت است و هر مديرى كه مى آيد، سياست جديدى را با خود آورده و در نهايت سيستم باشگاه را تغيير مى دهد. تا زمانى كه به تيم هاى پايه توجه نشود و فقط نتيجه گرا باشيم، اين مساله وجود خواهد داشت.
وى افزود: يكى ديگر از دلايل اين است كه ديروزه بيشتر بازيكنان براى پول به پرسپوليس مى آيند. در گذشته ما كمترين پول را دريافت كرده و با تمام وجود براى تيم بازى مى كرديم اما حالاپيراهن پرسپوليس براى خيلى ها گشاد است.

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان