arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱

فرهاد مجيدي محبوب 30 ميليون توماني

مجيدي تا امروز فقط 30 ميليون تومان از استقلال گرفته و فتح الله زاده باوجود تلاش‌هاي فراوان نتوانسته پول بيشتري به او بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب به نقل از جام، فرهاد مجيدي هنوز نزد هواداران استقلال محبوب است. او با آبي‌ها قرارداد 18 ماهه بست و براساس آن بايد تا پايان فصل 93-92 يعني ابتداي خرداد 93 براي استقلال بازي کند هرچند اين روزها شايعه خداحافظي او در پايان همين فصل شنيده مي‌شود و حتي شنيديم شايد فصل آينده در داماش گيلان سرمربي شود چون قرار است واعظي‌آشتياني به جاي امير عابديني، مديرعامل رشتي‌ها شود.
 مجيدي رابطه سردي با امير قلعه‌نويي دارد و حتي بعد از گل‌زني به پيکان گفت: «من کاملا آماده‌ام و دليل نيمکت‌نشيني‌ام را بايد از سرمربي تيم بپرسيد.» برخي مي‌گويند مشکل بزرگ طرفين محبوبيت فرهاد روي سکوهاست و همين مسئله شايد درنهايت کار را به جاهاي باريک بکشاند.
 بد نيست بدانيد مجيدي تا امروز فقط 30 ميليون تومان از استقلال گرفته و فتح الله زاده باوجود تلاش‌هاي فراوان نتوانسته پول بيشتري به او بدهد در حالي که مثلا دريافتي جواد نکونام و مهدي رحمتي خيلي بيشتر بوده.
 قلعه‌نويي در محفلي خصوصي گفته بود نهايتا در 4، 5 بازي از مجيدي استفاده مي‌کند و شايد بيشتر در ليگ قهرمانان آسيا از تجربيات اين چهره 36 ساله بهره ببرد. فرهاد سابقه قهرماني آسيا با العين امارات با مربي‌گري برونو متسو را دارد.
 

نظرات بینندگان