arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱

کرانچار: از کی‌روش حمایت می‌کنم/ نبود ۵ ملی‌پوش نگرانم می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر استقلال اشتباهی کرد ما باید بلد باشیم که از وضعیت استفاده کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زلاتکو کرانچار در گفت و گو با فارس،  در مورد وضعیت سپاهان و بازی تیم ملی مقابل لبنان صحبت های زیر را انجام داد:

* سپاهان روز جمعه باید به میدان برود اما اکنون 5 بازیکن خود را در اختیار ندارید. این مسئله مشکل ساز نیست و از این شرایط راضی هستید؟ نگران نیستید از این شرایط؟

 تیمی که 5 بازیکن ملی پوش خود را نداشته باشد و فقط دو روز مانده به مسابقات به تیم ملحق شوند جای نگرانی دارد. باید خیلی فکر کنم تا ببینم باید چه کرد و البته باید دید به ملی پوشان ما چند دقیقه بازی می رسد و بعد تصمیم بگیرم که آیا باید از آنها از همان ابتدا استفاده کنم یا در برخی دقایق.

* از شرایط فعلی سپاهان راضی هستید یا از برنامه های خود عقب هستید؟

 ما طبق برنامه پیش می رویم و باز هم رقیب هستیم برای قهرمانی. برای ماندن در این شرایط به بازی های آینده هم وابسته هستیم و اگر بتوانیم نتیجه خوب بگیریم همچنان جزو تیم های مدعی باقی می مانیم و یکی از جدی ترین رقبا خواهیم بود.

* البته انتظارات از سپاهان به عنوان قهرمان نیم فصل بیشتر است.

می دانید که فوتبال غیر قابل پیش بینی است و با دو شکست که فکر نمی کردیم، روبرو شدیم اما یک بازی عقب افتاده داریم. من فکر می کنم یکی از جدی ترین رقبا برای استقلال محسوب می شویم.

*به قهرمانی دوباره با سپاهان امیدوار هستید یا فکر می کنید استقلال رقیب سرسختی برای رسیدن به قهرمانی است.

قطعا من تیم خودم را به عنوان قهرمانی می بینم. اگر بازی عقب افتاده خود مقابل راه آهن را ببریم به استقلال خیلی نزدیک می شویم و انتظار می رود که یک جایی آنها هم مرتکب اشتباه شوند و باید بلد باشیم تا از این شرایط استفاده کنیم. تا آخر لیگ همه چیز مبهم است. امروز هم استقلال و تراکتورسازی و حتی فولاد می توانند خطری برای قهرمانی باشند.

*یکی از چالش های اخیر سپاهان داوری است و مسئولان باشگاه را هم معترض کرده است. شما هم به این باور هستید؟

 نظر من هم مثل مسئولان باشگاه است. این مشکل نه فقط در بازی با فجرسپاسی رخ داد بلکه در تعداد زیادی از مسابقات دچار این مشکل شدیم و از داوری لطمه خوردیم و برخی نظرات داوری منطبق به جریان بازی نبود. البته شکی ندارم قصد بدی در کار نیست و اشتباهی از سوی داور است و داوران هم می توانند مرتکب اشتباه شوند اما اعتراض ما به جای خود است. باید آنها هم تمرکز داشته باشند. 4 کاندیدا برای قهرمانی داریم و هیچ گونه اشتباه محرز از سوی داوران نباید رخ دهد تا خدشه ای وارد شود.

 * از بازیکنان تیم رضایت دارید؟ بازیکنی بوده که هنوز توقعات را برآورده نکرده باشد؟

 ما مثل یک تیم عمل می کنیم و یک نتیجه خوب هم گرفته ایم و در ادامه هم انتظار دارم یک گام بیشتری هم برداشته شود برای قهرمانی. از همه بازیکنان تقریبا راضی هستم.

* فردا بازی ایران و لبنان است. برخی کارشناسان نسبت به تیم ملی و کی‌روش موضع دارند.

به نظر من گروه ایران در مقدماتی جام ملت های آسیا یک امکانی است تا بتوانید به دور نهایی راه پیدا کنید. ایران در اولویت این گروه است و امیدوارم که ملی پوشان عکس العمل خوبی داشته باشند و تیم به خوبی رهبری شود تا در مقدماتی جام جهانی هم این روند ادامه پیدا کند.

*شما طرفدار ایران هستید؟ از کی‌روش انتقاد زیادی می شود.

خیلی در زمینه کی‌روش مطلب نوشته شده است. تیم ملی هرچند نتایج خیلی خوبی نگرفته است اما مطمئنا در مسابقات آتی خودش را نشان می دهد. خود من از کی‌روش حمایت می کنم.

* نتیجه را پیش بینی نمی کنید؟

 به نظر من در بازی فردا ایران شانس اول برای رسیدن به پیروزی است.

نظرات بینندگان