arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱

بوکر: این برد یک هدیه به ایران بود/ دو پنالتی ناحق گرفتند

سرمربي تيم ملي فوتبال لبنان گفت: اين برد يک هديه به ايران بود و 2 پنالتي ناحق گرفتند و بازي را خراب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بوکر سرمربي تيم ملي لبنان بعد از شکست 5 بر صفر برابر ايران در نشست خبري اظهار داشت: اول اين را مي‌گويم که تعجب کردم فکر مي‌کردم آمديم فوتبال ارايه کنيم اما همه چيز ضد ما بود و فوتبالي نبود. نمي‌دانم واقعا ماجرا چه بود؟ امروز روز خوبي نبود. متاسفانه آنطور که فکر مي‌کرديم نبود. فکر نمي‌کرديم با اين نتيجه بازنده شويم. شرايط عجيبي براي ما به وجود آوردند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: مي‌دانستيم کار سختي داريم اما اين نتيجه را پيش بيني نمي‌کرديم. متاسفانه بايد بگويم بعد از نيمه اول بازي براي ما تمام شد. اين يک هديه خوب براي ايران بود. متاسفم براي هواداراني که براي بازي آمده بودند و اين نتيجه رقم خورد اين نتيجه در حد اين بازي نبود.

سرمربي لبنان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا دو توپ هم به دست دروازه‌بان ايران رسيد يا نه که چنين حرف‌هايي را مي‌زند گفت: متاسفانه پاسخ‌هاي من را متوجه نشديد با دو پنالتي گرفته شده بازي خراب شد نمي‌گويم ما بهتر بوديم. نگفتم براي برد آمده بوديم گفتم متاسفانه پنالتي‌هاي ناحقي که گرفته شد. با اين حال ايران حقش بود که برنده شود و من حرف ديگري براي گفتن ندارم. پنالتي‌هاي ناحقي گرفته شد و بازي خراب شد. به ايران تبريک مي‌گويم تيم بزرگ و خوبي است و اين برد مبارک‌شان باشد اما اين برد يک هديه بود.

وي در مورد اينکه چرا براي هواداران ما متاسف هستيد، گفت: من اصلا چنين چيزي نگفتم گفتم آمديم يک بازي خوب انجام بدهيم. اين براي شما يک بازي نبود. بزرگتر از بازي بود. دليلش چه بود؟

سرمربي لبنان در مورد اينکه چرا تماشاگران ايراني نبايد بعد از اين برد خوشحال باشند، گفت: ( مترجم گفت متاسفم که با دو پنالتي بازي خراب شد و هواداران مي‌توانستند بازي بهتري ببيند.)

بوکر وقتي با سوالي در مورد تباني لبنان با قطر مواجه شد، با عصبانيت گفت: متاسفانه ناراحت شدم من در مورد بازي امروز و فوتبال مي‌خواهم حرف بزنم نه چيز ديگر.

وي در مورد نقطه قوت ايران، گفت: چند ويژگي خوب، تيم و پشتوانه خوبي دارد و اجازه نداريم خودمان را با ايران مقايسه کنيم. حق نداريم در هيچ زمينه‌اي خودمان را با ايران مقايسه کنيم آنها بالاتر از ما هستند و بهتر بازي کردند و پيروز شدند و بايد به آنها تبريک بگويم.

بوکر در مورد نشست خبري در لبنان و بي‌احترامي ‌به کي‌روش و اينکه فضاي نشست امروز را چطور مي‌بيند، گفت: من نمي‌دانم در بيروت چه اتفاقي افتاده همه چيز در نشست امروز خوب بود و فقط آمده‌ام در مورد فوتبال امروز صحبت کنم.

وي در مورد تفاوت سطح فوتبال ايران و لبنان و شکست با اختلاف 5 گل، گفت: فاصله زيادي بين فوتبال ايران و لبنان است و ليگ ايران 18 تيمي بوده است در لبنان چنين ليگي نيست. در 30 سال گذشته مردم در لبنان فقط همديگر را کشته‌اند و تلاش مي‌کنيم بهتر شويم.

سرمربي لبنان بارها در طول نشست عصباني شد که مترجم و همراهان و خبرنگاران لبناني به او توصيه کردند آرام باشد.

 

نظرات بینندگان