arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱

قلعه نوعی:خوشحالم که 40 درصد از ترکیب تیم ملی از استقلال بود

سرمربی استقلال تهران گفت: امکانات ما به هیچ وجه در حد شما خبرنگاران نیست ولی بضاعت‌مان همین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن گفت: ابتدا تبریک عرض می‌کنم بابت بازی دیروز تیم ملی، بردی بود که نیاز داشتیم، ولی این برد ملاک نیست. با این حال جای تبریک دارد این برد و البته خوشحالم که 40 درصد از ترکیب تیم ملی از تیم ما بود، ولی این برد یک برد ملی بود و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

او ادامه داد: راه‌آهن تیم تاکتیکی است و بازی مطمئن سختی برابر این تیم خواهیم داشت. سرمربی این تیم از بزرگان فوتبال ما است و مربی بسیار خوبی است، ولی بگذارید یک گله‌گی از سازمان لیگ هم داشته باشم، متاسفانه آقای تاج هم جواب سوالات ما را نمی‌دهد، شما بعد از بازی ملوان تاکنون برنامه بازی‌های ما را ببینید مثلا ما بعد از رفتن به انزلی یک روز پرواز داشتیم، در حالی که رقیب ما یک روز هم بیشتر استراحت کرده بود. به هر حال می‌توانید این را هم ببینید که دیروز چهار بازیکن ما در تیم ملی بازی می‌کردند. فکر می‌کنم که می‌شد بازی ما و راه‌آهن روز شنبه برگزار شود، ولی خب شنیده‌ام که گفته شده سپاهان و راه‌آهن بازی عقب افتاده دارند و باید جوری برنامه‌ریزی شود که آن مساله هم حل شود که البته می‌شد یک روز هم آن بازی عقب افتاده را دیرتر برگزار کرد.


قلعه‌نویی در ادامه افزود: طبیعتا ما از همه موجودی‌مان در این دیدار نمی‌توانیم استفاده کنیم، جواد نکونام در این دیدار در لیست 18 نفره هم نخواهد بود و روی باقی بازیکنان هم باید ببینیم که وضعیت بدنی‌شان و نیاز خودمان چگونه است تا شاید کمی از آنها استفاده کنیم. درست است که در بازی دیروز دو بازیکن ما تعویض شدند، ولی ای کاش به جای پژمان منتظری که کمتر تحت فشار بود، خسرو حیدری تعویض می‌شد. با این حال امیدوارم که سازمان لیگ دقت بیشتری در این زمینه کند و نگاه عادلانه‌تری داشته باشد. البته از آقای شهبازی و کاظمی تشکر می‌کنم. صحبتم مربوط به برنامه‌ریزی لیگ است.


او در ادامه گفت: امیدوارم فردا بازی خوب و با کیفیتی باشد و بتوانیم با حضور بازیکنانمان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.


امیر قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به حوادث هفته‌ گذشته استقلال مانند هوادار استقلال، خبرنگار ایسنا و گله چند خبرنگار از عدم حضورشان در مصاحبه بعد از بازی با پیکان گفت: این که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید مساله نیست، به هر حال ما امکانات نداریم، در رابطه با خبرنگار ایسنا هم من با بازیکنم برخورد کردم، چرا که ایشان رفتار حرفه‌ای نداشته است، ولی من چندین بار گفته‌ام که خارج از محوطه خبرنگاران نشوید، با این حال قبول دارم امکانات ما به هیچ وجه در حد شما خبرنگاران نیست، ولی ما هم در همان جا در حال تمرین هستیم و بضاعتمان همین است. گفتیم 300 میلیون اجازه برای زمین پرداخت نشود و آن 300 میلیون برای ساختن کمپ استفاده شود.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: تیم استقلال در صدر جدول است، البته با کمک اهل بیت و بچه‌ها توانسته‌ایم جزو چهار تیم جام حذفی باشیم. در تیم ملی هم 40 درصد از بازیکنان از تیم ما هستند، شما به من بگویید که این داستان‌ها چیست. یک آدم بیاید و پشت من بنشیند آن هم در حالی که هفت – هشت دقیقه از بازی گذشته بود که شهرام به او گفت از آنجا بلند شود، چرا که آنجا را بتن ریزی کرده‌اند و خیس است، ولی آن فرد مقاومت می‌کند، مطمئن باشید اگر جز پسرم به بازیکن دیگری توهین می‌کرد من همان بار اول برخورد می‌کردم. جالب اینجاست که بعد از برخورد من که توسط مسئولان کمپ به بیرون هدایت می‌شده در حال فحاشی بوده است . حالا شما به من بگویید که چه جوری می‌شود که آقای نصیری در خیابان از ایشان عکس می‌گیرد، می‌گویند رفته است در انتهای جنت آباد از او عکس گرفته من یک سوال از عادل فردوسی‌پور دارم، من که ندیده‌ام ولی می‌گویند برنامه این هفته‌ات فشرده بوده است. تو چطور این خبر را از روی خبرگزاری ایسنا کار نکرده‌ای؟ می‌گویند در طول برنامه تند تند صحبت می کردی. این مساله چقدر مهم بوده که بر روی آن کار کردی؟ برای من مغرض است که این یک پروژه بوده است.

نظرات بینندگان