arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱

سرمربی تیم ملی بسکتبال لبنان : سنترها و تماشاگران ایران مشکل سازند/ عاشق ایرانم

سرمربی تیم ملی بسکتبال لبنان گفت: بازی ما با ایران بسیار سخت خواهد بود. چندین سال بازیکنان این تیم کنار هم کار کرده اند و از نظر هجومی و بازیکنان سنتر همیشه با آنها مشکل داشته ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قصان سرکیس سرمربی تیم ملی بسکتبال لبنان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اشاره کرد: تیم ملی اردن مقابل ایران واقعا آسان باخت اما می دانستیم که امروز بهترین بازی خود را برای جبران آن نتیجه انجام می دهند به خصوص که اردن همیشه مقابل لبنان بسیار سخت بازی می کند. در این بازی هم بازیکنان این تیم بسیار فیزیکی کار می کردند و تلاش کردیم تنها شرایط بازی را کنترل کنیم.
 وی ادامه داد: در نهایت هم در طول این بازی چندان خوب کار نکردیم. هم در دفاع مشکل داشتیم و هم در حمله مشکلاتی دیده می شد. این بهترین شانس اردن برای برد بود و بازی را هم به سمت نبرد فیزیکی کشاندند و کار سخت شد.
سرکیس بدون سوالی در مورد ایران از علاقه اش به این کشور گفت: من ایران را واقعا دوست دارم، این چهارمین سفرم به ایران است و علاوه بر مردم این کشور به محیط و حتی نحوه برخورد ایران با دنیا هم علاقمندم. دوست دارم این علاقه خود را هم به مردم شما منتقل کنم.
 سرمربی لبنان در ادامه توضیح داد: بازی ما با ایران بسیار سخت خواهد بود. چندین سال بازیکنان این تیم کنار هم کار کرده اند و از نظر هجومی و بازیکنان سنتر همیشه با آنها مشکل داشته ایم. دو امتیاز ایران در بازی فردا هم سنترهای آن به علاوه حمایت تماشاگران است. از طرفی ما تنها چند جلسه با تیم خود تمرین داشته ایم و در بهترین شرایط خود قرار نداریم.

نظرات بینندگان