arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱

چلسی امروز ببازد "بنیتز" برکنار می‌شود/ مارتینز به گزینه‌های چلسی اضافه شد

اگر چلسی در دیدار خانگی امروز مقابل تیم قعرنشین ویگان نتیجه را واگذار کند رافا بنیتز سرمربی اسپانیایی و موقت این تیم از کار برکنار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نوشته روزنامه انگلیسی سان چلسی در 6 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده و به دلیل این نتایج ضعیف بنیتز در آستانه اخراج قرار گرفته است. یک شکست در بازی امروز مقابل ویگان که در رده بندی لیگ برتر از انتهای جدول در جایگاه سوم است می تواند پایان کار بنیتز در استمفوردبریج تنها پس از 3 ماه باشد.
 
با این روند چلسی نمی تواند در پایان فصل در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. آنها از 12 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز کسب کرده اند.
 
منابع آگاه در باشگاه معتقدند آبراموویچ در صورت ادامه این روند ضعیف "بنیتز" را برکنار خواهد کرد. یک منبع آگاه داخل باشگاه می گوید: آبراموویچ به بنیتز اعتقاد دارد و می خواهد او تا پایان فصل روی نیمکت این تیم بماند اما حداقل خواسته باشگاه قرار گرفتن در بین 4 تیم بالای جدول است که در صورت ادامه این روند ممکن نخواهد بود. اگر به گذشته نگاه کنیم می بینیم آبراموویچ چقدر ساده مربیان را اخراج می کرد و این موضوع در مورد بنیتز هم صدق می کند.
 
گزینه های اصلی آبراموویچ برای هدایت چلسی ژوزه مورینیو، یورگن کلوپ، دیوید مویس و مانوئل پلگرینی هستند اما روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی ویگان نیز به این گزینه ها اضافه شده است. مارتینز با وجود در اختیار نداشتن مهره های تاثیر گذار توانسته نتایج خوبی با این تیم در چند سال اخیر کسب کند و آبراموویچ علاقه خاصی به این مربی دارد.
 

نظرات بینندگان