arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱

مدیرعامل نفت آبادان: فیروزی در بیمارستان تحت مراقبت است/ به هواداران قول بی‌خود نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان وضعیت فعلی علی فیروزی، سرمربی این تیم را خوب دانست و گفت، قرار است وی فعلا در بیمارستان تحت مراقبت باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناصر گودرزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر فیروزی باید تحت مراقبت باشد تا بررسی های لازم انجام شود. امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی اش را به دست آورد و به آغوش خانواده اش برگردد.
وی در پاسخ به این سوال که طبق صحبت های فیروزی عوامل بیرونی باعث ایجاد فشار روانی روی او شده است، گفت: نباید روی این مسایل حساسیت نشان داد؛ به هر حال طی یکی، دو هفته اخیر فشارهای روانی نه تنها روی تیم، بلکه روی مجموعه باشگاه وجود داشته است.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: به تبع می توان گفت که این فشارها روی فیروزی هم باتوجه به نتایجی که تیم در دو، سه هفته اخیر به دست آورده، بوده است و قطعا مسایل بیرونی در ایجاد فشار روانی، دخیل بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا همدلی لازم در مجموعه باشگاه وجود دارد؟ بیان کرد: معتقدم که در مجموعه باشگاه این همدلی وجود دارد ولی باید این موضوع را مدنظر داشت که ما نمی توانیم افراد اطراف باشگاه را با خودمان همدل کنیم چرا که هر هوادار نقطه نظر خود را دارد.
گودرزی خاطرنشان کرد: ما به عنوان باشگاه، کار خود را انجام می دهیم و از کادر فنی تیم که توانمند و کاملا بومی است، حمایت می کنیم. البته این حمایت از کادر فنی قبلی تیم نیز در زمان مدیریت گذشته باشگاه انجام شده است.
 وی عنوان کرد: امیدوارم با حمایتی که هواداران، پیشکسوتان و مجموعه شهری از تیم انجام می دهند، بتوانیم در ادامه نتیجه بگیریم. به نظرم تیم ما باید بیشتر از این، از بیرون باشگاه حمایت شود. همه باید دست به دست هم دهیم تا شرایط مان که بسیار سخت هم شده است را بهتر کنیم.
 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: به هر حال همه می دانند که شرایط بسیار سختی داریم، به همین دلیل نمی خواهیم به هواداران قول بی خود بدهیم. البته قطعا برای ماندن در لیگ امید داریم و باتوجه به امیدی که داریم، تلاشمان را برای ماندن در لیگ می کنیم و درنهایت هر نتیجه ای که به دست آید، خیر است. به هر حال ما باید برای آینده نفت برنامه ریزی کنیم.
 وی با بیان این که در این فصل چند اتفاق خاص برای باشگاه رخ داد، گفت: در این فصل هیات مدیره باشگاه و همچنین دو بار مدیریت باشگاه تغییر کرد. باتوجه به ممنوعیت به کارگیری نیروهای بازنشسته، تغییری در پست مدیرعاملی باشگاه به وجود آمد و صالحی از این سمت کنار رفت.
گودرزی ادامه داد: صالحی از نیروهای خوب ما و از پیشکسوت های قدیمی آبادان است اما به خاطر این موضوع دیگر نمی توانست در سمت مدیریت باشگاه بماند. البته او اکنون عضو اصلی هیات مدیره است و به کار خود ادامه می دهد و ما هم در خدمت او هستیم.
 

نظرات بینندگان