arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
هفته پانزدهم لیگ قطر

تساوی یاران تیموریان و عقیلی مقابل ام‌صلال و العربی/ «آندو»‌ اخراج شد

تیم‌های فوتبال الخریطیات و القطر همراه با لژیونر‌های ایرانی مقابل ام‌صلال و العربی به تساوی رسیدند اما آندو تیموریان با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، شب گذشته مسابقات هفته پانزدهم لیگ باشگاهی قطر موسوم به «لیگ ستارگان»‌ برگزار شد که الخریطیات یک بر یک مقابل ام‌‌صلال متوقف شد. در این دیدار الخریطیات که آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش ایرانی را در خدمت دارد و در این دیدار نیز از وی استفاده کرد، توسط عبدالعزیز الانصاری در دقیقه 46 گلزنی کرد. در حالیکه در دقیقه 76 دروازه‌ا‌ش توسط دپیریرا از روی نقطه پنالتی باز شد.

در این مصاف تیموریان در دقیقه 77 با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

در جدال دیگر القطر مقابل العربی به نتیجه مشابهی رسید. القطر که در ورزشگاه بن‌حمد میزبان بود و هادی عقیلی، مدافع پرسابقه فوتبال کشورمان را در ترکیب داشت، توسط محمد رزاق در دقیقه 27 گل زد. در حالیکه واندرلی، بازیکن برزیلی العربی در دقیقه 76 بازی را به تساوی کشاند.

همچنین لخوویا 4 بر صفر در زمین الوکره برنده شد. یوسف مسکانی در دقیقه 28 گل نخست میهمان را به ثمر رساند و بعد نوبت به سباستین سوریا رسید تا با هت‌تریک خود در دقایق 52، 56 و 70 سه گل بزند.

در دقیقه 3 لخوویا توسط مسکانی صاحب ضربه پنالتی شد که آن را هدر داد.

هم اکنون السد با 37 امتیاز و 14 بازی انجام داده در پله نخست جدول است. لخوویا با 15 بازی و 34 امتیاز در رده دوم قرار دارد. الریان نیز با 14 بازی و 26 امتیاز صاحب رده سوم جدول است.

القطر (15 بازی، 18 امتیاز) و الخریطیات (15 بازی، 13 امتیاز) در جدول ششم و دهم هستند.

نظرات بینندگان