arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۸۹

راه آهن اردبیل - میانه تا پایان سال 91 به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه راه آهن اردبیل - میانه در شش قطعه درحال اجرا است گفت: این طرح تا پایان سال 91 به بهره برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راه آهن اردبیل - میانه به طول 176کیلومتر با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست . استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه راه آهن اردبیل - میانه در شش قطعه درحال اجرا است گفت: این طرح تا پایان سال 91 به بهره برداری خواهد رسید.

صابری با بیان اینکه در قطعه اول و ششم این طرح به طول 60کیلومترکارهای زیر سازی پایان یافته و مسیر آماده ریل گذاری است افزود قرار است از سال آینده مسیر 250کیلومتری اردبیل به پارس آباد که ایران را ازطریق مرزهای شمالی به اروپا وصل میکند آغاز شود.

وی گفت: با اختصاص هزار میلیارد ریال درچهار قطعه دیگر نیز عملیات اجرایی در حال انجام است ولی با بودجه دولتی روند اجرایی طرح به طول خواهد انجامید و وارد شدن بخش خصوصی به این پروژه به سرعت آماده شدن آن کمک خواهدکرد.

استاندار اردبیل با اشاره به مطرح شدن اسامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این طرح ، درباره طرح راه آهن اردبیل - پارس آباد مغان نیز گفت : همه تلاش ما این است که برای این پروژه در بودجه 90 ردیف اعتباری ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: مطالعات زیست محیطی و پدافند غیر عامل این طرح انجام شده و طرح هم اکنون به معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری رفته است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عابد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
0
0
بشنوید باور نکنید.از 5 سال پیش دائم آقای نیکزاد وزیر مسکن که استاندار اردبیل بود می گفت اتوبان اردبیل به سرچم آماده افتتاح است.قبل از انتخابات ریاست جمهوری هم گفت تا یک ماه دیگر افتتاح می شود ولی طبق معمول وعده توخالی.حالا این استاندار جدید هم دلش خوش است به این وعده ها
نظرات بینندگان