arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱

پیکر آیت‌الله خوشوقت اوایل هفته آینده به ایران منتقل می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسوول دفتر مقام معظم رهبری در مکه مکرمه اعلام کرد: پیکر مرحوم آیت‌الله خوشوقت شنبه یا یکشنبه به ایران انتقال داده می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به این‌که در کشور عربستان تشریفات اداری جهت انتقال متوفی به طول می‌انجامد و پنج‌شنبه و جمعه نیز قاعدتا تعطیل است به نظر می‌رسد در روز شنبه یا یکشنبه بتوان پیکر مرحوم آیت‌الله خوش‌وقت را به ایران انتقال داد.

وی همچنین گفت:‌ در مورد مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان نیز باید گفت که در ایران، خانواده و و مسوولان حوزه‌های علمیه باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

مسوول دفتر مقام معظم رهبری در مکه مکرمه اظهار کرد: آیت‌الله خوشوقت امروز چهارشنبه ساعت شش صبح به علت بیماری ریوی در بیمارستان "ملک فیصل" مکه به رحمت خدا رفتند.

خادمی اظهار کرد: دیروز(سه‌شنبه) صبح به دلیل بهبود نسبی که در وضعیت سلامتی ایشان به وجود آمده بود قرار بود که به ایران منتقل شوند، ولی مجددا به دلیل عفونتی که از طریق ریه وارد خون ایشان شد وضعیت ایشان حاد شده و به رحمت خدا رفتند.

وی درگذشت آیت‌الله خوش‌وقت را به حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری، حوزه علمیه تهران و خانواده وی و دیگر بستگان و همچنین شاگردان اخلاقی آن مرحوم در سراسر کشور تسلیت گفت.
نظرات بینندگان