arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۸۹

"دروغ پردازی ایرنا در انتساب اعتراض مردم بابلسر به رئیس​مجلس"

ایرنا خبری با عنوان «اعتراض برخی از خانواده های شهدای بابلسر به عملکرد رئیس مجلس» منتشر کرده است که از سوی ستاد سومین یادواره سرداران، فرماندهان و 542 شهید شهرستان بابلسر تکذیب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاین نوشت: ایرنا خبری با عنوان «اعتراض برخی از خانواده های شهدای بابلسر به عملکرد رئیس مجلس» منتشر کرده است که از سوی ستاد سومین یادواره سرداران، فرماندهان و 542 شهید شهرستان بابلسر تکذیب شد.

در تکذیبیه این ستاد تاکید شده است: یکی از فضایل اخلاقی که نقش بزرگی در سازندگی انسان دارد صداقت در عمل و گفتار است و به همین جهت است که خداوند فرمان میدهد:"یا ایها الذین اتقوا الله و کونوا مع الصادقین" (ای کسانی که ایمان آورده اید از خدا بپرهیزید و با صادقان باشید)

در این بیانیه که خبرگزاری خانه ملت منتشر کرده آمده است: از آنجایی که رسالت خبرنگار و اصحاب رسانه بیان واقعیت ها و صداقت در گفتار است که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهد، ولی متاسفانه این امر محقق نشد. باید به عنوان خبرنگار جایگاه مقدس قلم در مفاهیم دینی را نیز در نظر داشته باشید که این جایگاه قدسی قلم در مفاهیم دینی موجب پدید آمدن کارکردی مقدس برای قلم و اهل آن شده است و میزان صداقت خبر می تواند دلیلی برای پایبندی به قداست قلم باشد.

در خبری که به اشتباه در خروجی سایت قرار گرفت نوشته بودید مبنی بر اینکه در سومین یادواره سرداران، فرماندهان و 542 شهید شهرستان بابلسر برخی خانواده های شهدای بابلسر به عملکرد رئیس مجلس اعتراض کردند...حال سوال بر این است اگر اعتراض یک فرد که از خانواده شهدا نیز نبوده و اختلال حواس و مشکلات روانی این شخص به تایید پزشکان هم رسیده و از همه مهم تر در گذشته نیز ادعاهایی مبنی بر جانشینی امام عصر(عج) و ... نیز داشته درست بوده و اینکه واقعا از نظر شما خانواده شهدا را در بر خواهد گرفت.سوال دوم، همه حضور داشتند و دوربین ها هم گواه بر این موضوع است که مراسم در کمال آرامش دنبال شد آنچنان که در خبرها درج گردیده واقعیت ندارد.

سوال سوم، شما نوشتید به دنبال اعتراض این فرد، سخنرانی لاریجانی برای دقایقی قطع شد که باز هم چنین ادعایی صحت نداشته و درست نیست.سوال چهارم، شما نوشتید این فرد هنگام سخنرانی دکتر لاریجانی با صدای بلند گفت: آقای لاریجانی ما از عملکرد شما راضی نیستیم حال سوال اینجاست: شما در بالا اشاره داشتید که یک شخص اعتراض داشته و حالا چطور به ما؟؟؟ تغییر پیدا کرد) این اعتراض با حمایت تنی چند از مردم حاضر که اکثر از خانواده های شهدا و جانبازان بودند، مواجه شد. آیا دلیل محکم و اسنادی نیز دارید که حتما باید دلیل داشته باشید شاید چشمان همه حاضرین اشتباه دیده باشد...

سوال پنجم، شما نوشتید دکتر لاریجانی در پایان سخنرانی حدود 45 دقیقه طول کشید به رغم درخواست های متعدد خبرنگاران، حاضر به مصاحبه و گفت و گو با آنان نشد، سوال اینجاست جناب آقای دکتر لاریجانی حضور داشت و با تعدادی از خبرنگارانی که توانستند با جمعیت مشتاق که وی را بدرقه می کردند در درب پشتی مصلی حضور داشته یافته و با ایشان گفت و گو کنند.

نظرات بینندگان