arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱

ابطال انتخابات هیات فوتبال مازندران/ بهروان باز هم برکنار شد!

درنشست مشترک سعادتمند ، سجادی و کفاشیان، انتخابات مجمع عمومی ریاست هیات فوتبال مازندران ابطال شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد سعادت‌مند شامگاه 12 اسفندماه در نشستی با حضور سجادی معاون وزیر ورزش و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، با بیان اینکه پیش از برگزاری مجمع نامه‌ای از وزارت ورزش و جوانان و بازرسی کل کشور مبنی بر عدم کاندیداتوری بازنشستگان جهت تصدی ریاست هیات‌های ورزش دریافت شد، گفت: اجرای صحیح قوانین در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

به گزارش انتخاب ورزشی به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: طبق قانون مصوب، بازنشستگان نمی‌توانند بر مسند ریاست هیات‌های ورزشی قرار گیرند و حضور این عزیزان به عنوان کاندیدا در مجمع غیرقانونی است.

سعادتمند افزود: در این نشست پس از ابطال انتخابات ریاست هیات قرار شد که سرپرست هیات از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران تا برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال مازندران به صورت قانونی منصوب شود.

وی بازنشستگان را مشاوران امین اداره کل ورزش و جوانان مازندران دانست و گفت: حضور این افراد در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس ملموس است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: این قانون از این پس برای تمامی هیات های ورزشی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیر ارشد ورزش استان با اشاره به خدمات بهروان در دوران تصدی به عنوان رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: بهروان سرمایه ورزش مازندران محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: این موضوع دلیلی نخواهد شد تا قوانین برای او اجرا نشود زیرا او بازنشسته است و ریاست او شامل این قانون است.

سعادتمند خاطر نشان کرد: در طول این مدت و پس از پافشاری اینجانب در اجرای صحیح قانون به ناحق مواردی در خصوص اداره کل ورزش و جوانان مازندران عنوان شد که به منظور عدم ایجاد فضای التهاب در ورزش سکوت کردیم.

وی با تاکید بر ایجاد فضای اتحاد و همدلی در جامعه فوتبال مازندران گفت: با وفاق و ایجاد محیطی آرام در جهت توسعه فوتبال مازندران گام بر می‌داریم.

نظرات بینندگان