arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱

کرانچار: برای قهرمانی باید استقلال و تراکتورسازی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: به بازیکنانم گفتم برای قهرمانی حق اشتباه نداریم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: به نظرم امروز بازی دو نیمه متفاوت داشت و نیمه اول مثل نیمه دوم زیبا و قابل توجه نبود. در نیمه نخست برای دقایقی بازیکنان من بازی را در اختیار نداشتند اما زمانیکه گل را زدیم، این مشکل برطرف شد و توانستیم فشارهای خاصی به حریف وارد کنیم و در نیمه دوم ابتکار عمل را به دست آوردیم اما نزدیک به ۵،۶ موقعیت گل از دست دادیم.
وی ادامه داد: وقتی که تیمی یک بر صفر پیش است، این نگرانی وجود دارد که حریف جبران کند اما ما گل دوم را زدیم و فقط یک شانس به صبا دادیم که این با وجود بازی پرجنب‌ و جوش و پرتلاش حریف، چیز زیادی نبود.
سرمربی سپاهان در مورد اینکه برای قهرمانی سپاهان نگرانی‌های زیادی در مورد بازی تراکتورسازی و استقلال وجود دارد، بیان داشت: قبل از بازی صبا در رختکن به بازیکنان گفتم که از ۶ مسابقه پیش‌رو حداقل به ۵ پیروزی احتیاج داریم و حالا که صبا را بردیم از ۵ بازی باقیمانده حداقل ۴ پیروزی می‌خواهیم و تمام تلاش ما این است که در این مسیر حرکت کنیم و در دو دربی مستقیم مقابل تراکتورسازی و استقلال به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به موقعیت سوزی بازیکنان تیمش در این بازی و بازی‌های گذشته بیان داشت: ما در تمرین و با سایر اعضای کادر فنی در تلاشیم که این مسئله را تذکر دهیم که حق ندارند شانس گل از دست بدهند و امیدوارم که در بازی‌های آینده تجربه بازی با گهر تکرار نشود زیرا باید با ۶ گل از زمین خارج می‌شدیم؛ بازیکنان باید از فرصت‌های خود استفاده کنند.

نظرات بینندگان