arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۲

تساوی 3-3 رژیم صهیونیستی در مقابل پرتقال/مقدماتی جام جهانی

این دیدار که از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در کشور رژیم صهیونیستی برگزار می شد تیم پرتغال توانست در لحظات تلف شده نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تیم پرتغال برای اینکه وضعیت خودش را در جدول بهبود ببخشد و بتواند از رقیب هم امتیازش پیشی بگیرد، نیاز به برد داشت و بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه 2 از روی ضربه کرنر اولین گل پرتغال به ثمر رسید و گل اول را آلوز برای پرتغال به ثمر رساند. اما در دقیقه 24 تومر حومد با شوت سنگین گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 40 شوت سر ضرب ادن باسات تبدیل به گل دوم اسرائیل شد تا پرتغال احساس خطر جدی کند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم دقیقه 70 گل سوم اسرائیل توسط رامی گرشون با ضربه سر از کرنر ارسالی بدست آمد تا پرتغالی ها فکر صعود به جام جهانی را از سر دور کنند. اما جملات همه جانبه پرتغال شروع شد و در دقیقه 72 هلدر پوستیگا با شوت سنگین دومین گل پرتغال را به ثمر رساند و پرتغالی ها نا امیدانه بازی را دنبال می کردند تا اینکه در دقیقه 3+90 فابیو کونترائو با شوت ناگهانی گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا دو تیم به نتیجه 3-3 رضایت دهند.

نظرات بینندگان