arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
برای حفظ کشتی در المپیک

26 اردیبهشت کشتی ایران، روسیه و آمریکا در نیویورک به مصاف هم می روند

در ادامه برنامه های کشورهای کشتی خیز جهان برای حفظ این رشته در المپیک تیمهای ایران، آمریکا و روسیه روز 26 اردیبهشت ماه در میدان تایمز نیویورک به مصاف هم می روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، در پی توافقات قبلی صورت گرفته و انجام نشست مشترک برخی کشورها کشتی خیز دنیا همزمان با رقابتهای قهرمانی اروپا در تفلیس پایتخت گرجستان مقرر شد، سه تیم کشتی آزاد ایران، آمریکا و روسیه روز 26 اردیبهشت ماه در میدان مرکزی شهر نیویورک(میدان تایمز) با هم به رقابت بپردازند.
در نشست مشترک کشورهای کشتی خیز دنیا در شهر تفلیس پایتخت گرجستان، حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی ایران، ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، مسئولان فدراسیون کشتی روسیه و برخی کشورهای اروپایی حضور داشتند.
این مسابقات در راستای برنامه های کشورهای کشتی خیز دنیا برای حفظ این رشته در المپیک با انداختن یک تشک کشتی در فضایی باز در میدان تایمز در مرکز شهر نیویورک برگزار خواهد شد، تا گام مثبتی توسط سه کشور برتر دنیا برای حفظ این رشته در المپیک انجام شود.
سه روز پس از برگزاری این مسابقات دوستانه، نشست فوق العاده فیلا برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون جهانی کشتی در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان