arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
چهار جانبه قطر

شاگردان علی منصور قطر میزبان را شکست دادند

تیم ملی امید ایران در دومین مسابقه خود در این تورنمنت به مصاف قطر رفتند و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی،  تیم ملی امید ایران در دومین بازی اش در تورنمنت چهارجانبه قطر از ساعت 18:30 روز شنبه در دوحه به مصاف میزبان بازیها رفت و در پایان با گل های دقیقه 42 کاوه رضایی و 58 امید عالیشاه با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.
دو تیم در نیمه اول بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و حملات متعددی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما موقعیت چندان قابل توجهی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه کاوه رضایی در دقیه 42 روی پاس در عمق محسن مسلمان تک به تک شد و با فریب دروازه بان گل اول ایران را به ثمر رساند.
شاگردان منصوریان با آغاز نیمه دوم بار دیگر قدرت خود را به حریف دیکته کردند و این بار امید عالیشاه در دقیقه 58 با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه سقف دروازه قطر را فرو ریخت.
اما در ادامه حسین ناجی در دقیقه 64 با یک ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه تنها گل قطر را وارد دروازه ایران کرد تا اختلاف دو تیم به حداقل برسد.
پس از این گل فشار قطری ها برای به ثمر رساندن گل تساوی ادامه یافت و حتی در یک صحنه با استفاده از اشتباه مدافعان ایران در آستانه زدن گل دوم بودند که ضربه بازیکن این تیم پس از برخورد به هر دو تیرک عمودی دروازه تیم کشورمان، راهی برای ورود به داخل دروازه پیدا نکرد.
در ادامه بازی بازیکنان قطر مسابقه را با خشونت زیادی ادامه دادند و داور در دقیقه 82 یحیی مدنی بازیکن این تیم را به دلیل حرکت خطرناکی که روی بازیکن ایران انجام داد با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد.
تیم زیر 22 سال ایران در نخستین مسابقه خود در تورنمنت قطر با نتیجه یک بر صفر مراکش را شکست داده بود و روز سه شنبه در سومین مسابقه به مصاف ترکیه می رود قهرمان تورنمنت جایزه 50 هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد.

 

نظرات بینندگان