arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

3300 ایرانی در زندان‌های خارج از کشور/ آزادی سالانه 700 ایرانی زندانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر امور خارجه گفت: هم اکنون نزدیک به 3300 زندانی به طور متوسط در زندان های خارج از کشور هستند و سالیانه 700 زندانی را آزاد می کنیم که بیشتر بخاطر اقدامات غیر قانونی در زندان به سر می برند اما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مربوط به آنها انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی‌اکبر صالحی درباره اقدامات این وزارتخانه برای حل مشکلات ایرانیان زندانی در خارج از کشور و تسریع در روند آزادی آنها اظهار داشت: یکی از کارهای ما پیگیری امور مربوط به آزادی زندانیان ایرانی در خارج از کشور است و در تلاش هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات این افراد را حل کنیم.

وی در عین حال تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به 3300 زندانی به طور متوسط در زندان‌های خارج از کشور هستند و سالیانه 700 زندانی را آزاد می‌کنیم که بیشتر بخاطر اقدامات غیرقانونی در زندان به سر می‌برند اما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مربوط به آنها انجام خواهیم داد.

صالحی خاطر نشان کرد: البته با آزاد شدن تعدادی از ایرانیان زندانی در خارج از کشور متاسفانه عده دیگری جایگزین آنها می‌شوند و به همین دلیل روند آزادسازی قدری کند و به تاخیر می‌افتد اما ما به طور مرتب مشغول پیگیری امور مربوط به آنها هستیم.
نظرات بینندگان