arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
جام ملت های آسیا

کی روش: تیم کویت در مقابل ایران جور دیگری بازی خواهد کرد

ديدار تيم هاي فوتبال کويت و ايران در هفته دوم مسابقات انتخابي جام ملت هاي آسيا عصر سه شنبه در ورزشگاه الکويت برگزار مي شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، کارلوس کی روش و جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پيش از ديدار با کویت شرکت کردند.
سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: از حضور شما تشکر می کنم و خوشحالم که در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا به کویت آمده ایم.
سرمربي تيم فوتبال ايران تصريح کرد: ديدار فردا مقابل کويت آسان نيست زيرا هر دو تيم انگيزه بالايي براي اين ديدار دارند.و اما اطمينان دارم بازیکنان تیم ملی تمام تلاششان را برای بازی فردا انجام خواهند داد چرا که بازیکنان تیم ملی سرشار از انگيزه هستند و اگر همانطور که بازیکنان در تمریناتشان بودند، بتوانند تواناييهایشان را نشان دهند، موفق از زمین مسابقه بیرون خواهيم آمد. ضمن ابراز ناراحتي از غيبت محمدرضا خلعتبري و کريمي در ديدار مقابل کويت در عين حال تاکيد کرد: تيم ايران از بازيکنان خوبي برخوردار است و من به موفقيت همه آنها در انجام وظايف محوله در ديدار فردا ، اطمينان دارم.

سرمربی تيم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دليل تمرین تيم ملی که صبح امروز برگزار شد و نه زمان بازی با کويت، گفت: متاسفانه اطلاعات درستی در اختیار شما قرار ندادند چرا که تيم ملی آخرین تمرین خود را پيش از عزیمت به کويت، صبح انجام داده و در اکثر ديدارها تمرینات تیم ملی صبح برگزار می شده است.
کی روش در جواب سوالی در مورد نتيجه ديدار فردا که مساوی خواهد بود یا برد و هدف شما کداميک از آنهاست افزود: برای من بازی در خانه و يا خارج از آن تفاوتی ندارد و ما تمام تلاشمان را خواهيم کرد و برای برد به اينجا آمده ايم و امیدوارم بازیکنان تيم ملی هم با تفکر و انگيزه برد به ميدان بيايند و تمام تلاششان را به کاربندند و باز هم می گويم که تیم کويت در مقابل ايران جور ديگری بازی می کند و میدانم که هميشه حریف خوبی برای ايران بوده و البته زمين چمن استاديوم الکويت هم کيفيت لازم را ندارد و از این جهت کار برای بازیکنان ما سخت تر خواهد بود.
وی در پايان در خصوص تيم هایی از اين گروه صعود می کنند گفت: با کمال احترامی که برای همه تيم ها قايل هستم، تمام تفکر و تمرکزم برروی تیم ملی ایران است. کي روش افزود: از تيم فوتبال کويت اطلاعات خوبي دارم و اين تيم از دو بازيکن خوب به نام هاي بدر المطوع و يوسف ناصر برخوردار است که بسيار خطرناک هستند.

 

نظرات بینندگان