arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۲

مدیرعامل داماش: اگر قرار باشد حضورم اختلافی بین هواداران ایجاد کند حاضر به ماندن نیستم

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش با اعضای هیات مدیره کانون هواداران باشگاه داماش دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، این دیدار که به درخواست هیات مدیره کانون هواداران باشگاه داماش برگزار شده بود. هواداران که نگران وضعیت تیم بودند از او در مورد آینده این تیم سوال کردند و عابدینی در پاسخ گفت:ما پنج بازی مهم و سنگین داریم و به شما قول می دهم که پنج بازی خاطره انگیز برای شما به یادگار بگذارم.
وی همچنین در خصوص خریداران جدیدی که خواهان خرید تیم هستند نیز توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اختلافات اخیر توضیح داد و گفت:به طور قاطع اعلام می کنم که اگر بدهی های گذشته پرداخت شود و مشکلات تیم رفع شود ، من حاضر به کناره گیری هستم تا خللی در روند حرکتی تیم ایجاد نشود و به اتحاد مردم این شهر ضربه ای وارد نشود.
یکی از هواداران خطاب به عابدینی گفت: پنج سال در کنار ما بودید و با هم به تعامل رسیدیم ، امروز تصور داماشِ بدون عابدینی برای ما غیر ممکن است. این اظهار نظر و سخن این هوادار با تشویق همه حاضران در جلسه همراه بود و پس از لحظاتی امیر عابدینی گفت: اگر قرار باشد حضور من اختلافی بین هواداران ایجاد کند من حاضر به ماندن نیستم.
یکی دیگر از هواداران با طرح این سوال که شما قول آسیایی شدن داماش شهرباران را به ما داده بودید ، چگونه بدون انجام آن می خواهید از داماش بروید ؛ که عابدینی ضمن مروری بر فصل گذشته و چگونگی برنامه ریزی وی برای آسیایی شدن داماش ، با چشمانی اشکبار گفت: تمام تلاشم را برای رسیدن مردم شهرباران به آرزوی شان ، یعنی آسیایی شدن داماش به کار خواهم بست.

نظرات بینندگان