arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
کنفرانس جام حذفی

کرانچار: بازی فردا یک فینال قبل از فینال جام حذفی است

سرمربی سپاهان می‌گوید، دیدار استقلال و سپاهان قطعا داربی است. نه تنها بازی فردا که بازی چند روز بعدمان برابر استقلال در لیگ برتر هم داربی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال تهران در دور نیمه نهایی جام حذفی ایران گفت: سال نو را تبریک می‌گویم و برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم، بازی فردا یک دربی است و مسابقه بزرگی است، درست مثل مسابقه 2 تیم که در لیگ و چند هفته بعد دوباره باید تکرار شود. متاسفم که بگویم این بازی یک فینال قبل از فینال جام حذفی است، استقلال و سپاهان نشان دادند که تیم‌های قدرتمندی هستند اما فوتبال بی‌رحم است و یکی از دو تیم باید حذف شود، ما از تعطیلات نوروزی بهترین استفاده را کردیم و امیدوارم فردا شاهد یک مسابقه زیبا بین دو تیم باشیم.
او ادامه داد: از تعطیلات نوروز به خوبی استفاده کرده و نقاط ضعف و قدرت استقلال را شناسایی و تیم خود را تقویت کرده‌ایم. امیدوارم فردا برنده بازی ما باشیم. از سویی می‌دانیم استقلال صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و فردا از استادیوم، تماشاگران و شرایط میزبانی‌اش استفاده خواهد کرد تا با تمام قدرت برابر ما حاضر شود ولی بازیکنان ما هم آمادگی کافی برای پاسخگویی به این فشارها را خواهند داشت.
کرانچار در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت محرومان، مصدومان و محرومان سپاهان و همچنین وضعیت خلعتبری برای بازی فردا گفت: کرانچار در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: هیچ مصدوم و محرومی نداریم و با همان ترکیب بازی با تراکتورسازی مقابل استقلال بازی خواهیم کرد، ضمن اینکه احمد جمشیدیان هم مصدومیتش به پایان رسیده است و خلعتبری بعد از آنکه به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت کادر پزشکی سپاهان تمام تمرکزش را برای درمان او انجام داد و من انتظار دارم که او فردا مقابل استقلال بازی کند.
سرمربی سپاهان در مورد پیروزی مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: آن برد به ما انگیزه و اعتماد به نفس داد و بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند که وقتی مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی و تماشاگران پرشورش در تبریز پیروز می‌شویم، می‌توانیم این بازی را در تهران و مقابل استقلال هم تکرار کنیم، استقلالی که قدرتمندتر از تراکتورسازی است. ما بازیکنان سپاهان را از نظر ذهنی آماده کرده‌ایم تا در تمام بازی‌های باقیمانده در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیروز شوند.
او در پاسخ به سوالی درباره زمان این دیدار گفت: ما به این علت اعتراض داشتیم که علاقمند بودیم تا بازی نهم فروردین برگزار شود؛ چرا که بعد از بازی فردا باید سریعا خودمان را آماده کنیم و به مصاف الاهلی عربستان برویم. همین کار را دشوار می‌کند و ما باید تلاش کنیم، طراوت و شادابی را به تیم‌مان تزریق کنیم و فرصتی برای مسائل فنی نخواهیم داشت. استقلالی‌ها هم به این مساله اعتراض داشتند و به نظرم اعتراض‌شان به حق بود؛ چرا که باید پرواز کنند و در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. با این حال تصمیمی گرفته شده و ما مطیع این تصمیم هستیم.
کرانچار در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا از لفظ داربی برای بازی فردا استفاده کرده است، اظهار داشت: دیدار استقلال و سپاهان قطعا داربی است. نه تنها بازی فردا که بازی چند روز بعدمان برابر استقلال در لیگ برتر هم داربی است. شما به وضعیت دو تیم در جدول و کیفیت و بازی‌های دو تیم نگاه کنید، تا متوجه شوید. نگاه کنید به سپاهان که سه دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و از سویی دیگر تیم قوی و قدرتمند استقلال. به نظرم اسم دیگری جز داربی نمی‌توان برای این دیدار گذاشت.

نظرات بینندگان