arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

وضعیت ترافیکی جاده های کشور

جانشین فرمانده پلیس راه با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: ترافیک در خروجیهای شهر مقدس مشهد و اصفهان به تهران نیمه سنگین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: سرهنگ پرویز سیاح البرزی با اشاره به آخرین وضعیت جاده های کشور تا ساعت 13:30 اظهار داشت: ترافیک در محور اصفهان به تهران و خروجی های شهر مقدس مشهد به چناران و تربت حیدریه نیمه سنگین است که پیش بینی می کنیم این بار تا ساعتی دیگر افزایش یابد. همچنین محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است که با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی و یک طرفه شدن جاده، ترافیک تا ساعتی دیگر کاهش می یابد.

وی ادامه داد: ترافیک در محوربروجن به لردگان در استان چهارمحال و بختیاری نیز نیمه سنگین است. ضمن اینکه تمامی محورهای استان قزوین از جمله قزیون- رشت،قزوین- زنجان و قزوین کرج دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است.

به گفته جانشین فرمانده پلیس راه طی 24 ساعت گذشته عدم توجه به جلو28.8 ، تخطي از سرعت مطمئنه 23.3، عدم رعايت حق تقدم 9.2 ، انحراف به چپ 21.5 و خستگي و خواب آلودگي 6.7 مهمترین علل تصادفات بوده است. بر این اساس 32 درصد از تصادفات مربوط به واژگوني خودروها بوده و 6 درصد نيز مربوط به برخورد با عابرين پياده بوده است.
نظرات بینندگان