arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

مشرف: در دادگاه مرا تحقیر کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری سابق پاکستان در گفتگو با یک رسانه غربی اعلام کرد که در دادگاه کراچی احساس کردم مرا تحقیر کردند و به من توهین شد.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، "پرویز مشرف" که متهم به دست داشتن در پرونده قتل بی نظیر بوتو نخست وزیر سابق پاکستان در سال 2007 و یکی از سران قبایل بلوچ در 2006 است، روز گذشته برای اولین بار به منظور پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه کراچی حاضر شد.

مشرف که به نظر می رسد به دنبال تمدید حکم آزادی خود با قید وثیقه است، در گفتگو با سی ان ان اظهار داشت: هنگامیکه جلوی قاضی در دادگاه کراچی ایستاده بودم،  احساس کردم کمی به من توهین شده و مورد تحقیر و سرزنش قرار گرفته ام.

وی افزود: اما بعد فکر کردم که همگان مقابل قانون یکسان هستند و هر فردی باید حکم قاضی را بپذیرد. می دانم که هیچ دلیلی علیه من وجود ندارد و به خاطر آنکه در دادگاه حاضر نشدم، علیه من حکم بازداشت صادر شد.

وی که هنگام ورود به شهر کراچی با پرتاب کفش از سوی فردی مواجه شد، علت حضور خود در دادگاه را یک پرونده سیاسی خواند. مشرف در چهار سال گذشته در دبی و لندن بوده و اخیرا اعلام کرده بود که برای شرکت در انتخابات به پاکستان باز می گردد.
نظرات بینندگان