arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

اوباما فارسی حرف زد عبری عمل‌ کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود گفت: اوباما به زبان فارسی عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت اما به زبان عبری عمل کرد!

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمدرضا نقدی ظهر امروز در بخش دیگری از سخنان خود در آیین اختتامیه دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور در محل یادمان شهدای شلمچه و در جمع حاضران این جشنواره اظهار کرد: جایزه اسکار بهترین جایزه هنری بوده که بسیاری را شیفته خود کرده و قصد دارند آن را تصاحب کنند.

وی افزود: اما خدا دست امریکا را رو کرد و یک فیلم بی‌مایه، بی‌محتوا و ‌بی‌هنر را که برای جایزه اسکار انتخاب کرده بودند آنها را به رسوایی کشاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اهدای جایزه به فیلم آرگو نشان داد که آنان بویی از هنر نبرده‌اند زیرا جایزه اسکار را به این فیلم بی‌محتوا داده‌اند.

*اهدای اسکار به فیلم آرگو حقانیت ایران را برای جهانیان به اثبات رسانید

وی با بیان اینکه اهدای این جایزه حقانیت ایران را به جهانیان نشان دارد، خاطرنشان کرد: میشل اوباما با این حرکت خدمت بزرگی به جهان کرد زیرا با سال‌ها تلاش نیز نمی‌شد نشان داد که اهدای جایزه اسکار در اصل یک حرکت سیاسی است.

نقدی با بیان اینکه اهدای جایزه «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار است، گفت: اهدای جایزه اسکار توسط میشل اوبامام، همسر رئیس جمهور امریکا هدیه بزرگی در راستای آگاهی بخشی به مردم جهان بوده است.

*شلمچه، قدمگاه عشاقی‌ست که ابراهیم‌وار برای شکستن بت‌های زمان در آتش سوختند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت فرهنگی کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: زائرانی که در منطقه شلمچه حضور یافته‌اند می‌توانستند این ایام را در اماکن  خوش آب و هوای و در طبیعتی بکر سپری کنند، اما این مسافران در این منطقه عملیاتی حضور یافته و شلمچه را برای نوروز سال 92 انتخاب کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر قدمگاه ابراهیم شایستگی سجده‌گاه انبیا را پیدا کرد اینجا قدمگاه عشاقی‌ست که ابراهیم‌وار برای شکستن بت‌های زمان در آتش سوختند.

وی اضافه کرد: این سرزمین قربانگاه اسماعیل‌هایی‌ست که جان بر کف، خون‌شان ریخته و با عشق به حقیقت، فطرت‌شان به جلوه‌گاه شهادت رهنمون شد.

*تداوم حرکت‌های راهیان نور در حقیقت‌جویی انسان‌ها ریشه دارد

نقدی خاطرنشان کرد: این زیارتگاه هر ساله شاهد تعداد زیادی از زائران است و هر ساله شاهد جوشش بیشتر مردم در این منطقه هستیم؛ این تداوم حرکت‌های راهیان نور منشأ در حقیقت‌جویی انسان‌ها دارد.

وی با اشاره به جشنواره رهاورد سرزمین نور بیان کرد: در این کنگره آثاری در قالب شعر، متن ادبی، نمایش، فیلم، داستان و خاطره نوشته، تهیه و ارسال شده است که در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بسیار ارزشمند هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این زمینه (شلمچه) محکمه ظالمان و متجاوزان است و خون مظلوم همیشه قاتل را سر صحنه جرم می‌کشاند.

*اوباما به زبان فارسی عید را به تبریک گفت اما به زبان عبری عمل کرد

وی همچنین با بیان اینکه امریکا برای دشمنی با ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: اوباما به زبان فارسی عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت اما به زبان عبری عمل کرد!

نقدی تصریح کرد: امریکا در راستای دشمنی با ایران، ملت و کشورمان را شدیدا در محاصره اقتصادی قرار داده و تحریم‌هایی در زمینه‌های نفت، طلا و ارز گواهی بر این ادعاست.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه کشور ما تنها دو یا سه شبکه ماهواره‌ای را برای اعلام صدا به جهانیان ندارد اما امریکا با قطعی این شبکه‌ها نیز قصد مختل کردن و قطع کردن ارتباط کامل ایران با جهان را دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه سیاسی که امسال رهبری از آن صحبت به میان آورده‌اند به معنای پرده‌برداری از چهره تزویرانه امریکا به جهان است و البته اهدای جایزه «باروت خیس» نخستین اقدام در این خصوص است.
نظرات بینندگان